Beste pris på hurtigkoblinger?

Svein Arild

Norbrygg-medlem
Som tittelen tilsier.
Er ute etter en del hurtigkoblinger i rustfritt, noen som vet hvor det er best pris? Gjerne på nettet dersom 200 ,- grensa ikke ødelegger hele moroa....

Camlock eller Snap/quick disconnect?

På aliexpress finner en mye, men pass på å få riktig NPT/BSP, alt etter hva du bruker. 200 grensa er ikke et stort problem om en handler fra Kina da de setter $20 i verdi uansett hvor mye over den er verdt.

Tenker snap/quick
Har sett på Ali, er bare usikker på om der er Kina rustfritt eller rustfritt..... Blir fort en høvding der også så det er kjipt om det bare kommer jalla jalla i posten

Tenker snap/quick
Har sett på Ali, er bare usikker på om der er Kina rustfritt eller rustfritt..... Blir fort en høvding der også så det er kjipt om det bare kommer jalla jalla i posten

Hos han som er linket til over har greie koblinger. Er rustfritt dette og som alt annet en kan handle til x4 pris i norske butikker ;)

Takker for svar, bestilling er lagt :)

Er prisen hans på silikonslange også grei?
Skal ha 10 meter så skal si totalen gikk opp ja.....

Så vidt jeg husker så ble frakten på silikonslange så høy at du akkurat like godt kan kjøpe den i Norge (f.eks Bryggmaker eller Bryggselv). Det ble i alle fall min vurdering og slik jeg gjorde.

Var det jeg også så at det var sykt dyrt å sende den slangen:(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sist redigert:
Tilbake
Topp