runeni
Norbrygg-medlem
Hannaas skrev:runeni skrev:Hannaas skrev:runeni skrev:Er det noe som mangler her?
Kun fat, hvis du trenger flere.. Ellers har de jo masse annet utstyr som kanskje kan være aktuelt.
Anbefaler at du oppretter profil med norsk adresse og logger inn. Da trekkes tysk mva automatisk fra prisen. Dessuten kan du til enhver tid se hva fraktprisen blir ved å trykke "checkout" fra handlevognen.
Hva slags fraktselskap bruker de? Driver og brygger på hytta i Lysekil og kan ikke være der for å ta imot leveransen midt i uka. Hvis de bruker posten går det fint, da kan jeg bare hente den på nærmeste postkontor når jeg kommer ned. Trekker de fra moms på svenske adresser også?
De sender med GLS, men nå får jeg sporet pakken på posten.no, så det kommer nok med Posten. Jeg vet ikke om de trekker fra moms på svenske adresser, men jeg tviler, siden de er innenfor EU. Du kan jo opprette en profil med svensk adresse, logge inn, og se om prisene er lavere enn før du logget inn.
Måtte du tolle det inn da det kom til Norge? Forenklet fortolling koster vel et par hundre eller så, eller?