Selger en lite brukt Blichmann BeerGun V2 for 800,- . Kjøpt høsten 2018. ( hentes på Notodden)
John Vegard 15 Jan 2019 #1 Selger en lite brukt Blichmann BeerGun V2 for 800,- . Kjøpt høsten 2018. ( hentes på Notodden)
msevland NMKomiteen Sentralstyre 17 Jan 2019 #2 Dersom du er villig til å gå ned til 500,- er jeg interessert.
John Vegard 18 Jan 2019 #3 msevland skrev: Dersom du er villig til å gå ned til 500,- er jeg interessert. Klikk for å utvide... Nei, er nok litt for lavt det kjakan.
msevland skrev: Dersom du er villig til å gå ned til 500,- er jeg interessert. Klikk for å utvide... Nei, er nok litt for lavt det kjakan.
msevland NMKomiteen Sentralstyre 18 Jan 2019 #4 Vet ikke hvem Kjakan er, men da får du ha lykke til med salget...
GjermundI 18 Jan 2019 #5 msevland skrev: Vet ikke hvem Kjakan er, men da får du ha lykke til med salget... Klikk for å utvide... Gunnar Sønsteby
msevland skrev: Vet ikke hvem Kjakan er, men da får du ha lykke til med salget... Klikk for å utvide... Gunnar Sønsteby
erikraude Norbrygg-medlem 18 Jan 2019 #6 msevland skrev: Vet ikke hvem Kjakan er, men da får du ha lykke til med salget... Klikk for å utvide... Jeg heter ikke Kjakan, jeg heter Mogens.
msevland skrev: Vet ikke hvem Kjakan er, men da får du ha lykke til med salget... Klikk for å utvide... Jeg heter ikke Kjakan, jeg heter Mogens.
F frankh 23 Jan 2019 #7 Postens sommerkassett, med Øivind Blunch og Harald Heide Steen Jr.? Anno 1986 eller noe sånt?
erikraude Norbrygg-medlem 23 Jan 2019 #8 frankh skrev: Postens sommerkassett, med Øivind Blunch og Harald Heide Steen Jr.? Anno 1986 eller noe sånt? Klikk for å utvide... Er det ikke deilig når noen plukker opp så obskure referanser?
frankh skrev: Postens sommerkassett, med Øivind Blunch og Harald Heide Steen Jr.? Anno 1986 eller noe sånt? Klikk for å utvide... Er det ikke deilig når noen plukker opp så obskure referanser?
LarsUlv Norbrygg-medlem 23 Jan 2019 #9 erikraude skrev: Er det ikke deilig når noen plukker opp så obskure referanser? Klikk for å utvide... Nå ringer det en bjelle her
erikraude skrev: Er det ikke deilig når noen plukker opp så obskure referanser? Klikk for å utvide... Nå ringer det en bjelle her
Ekornskurken Norbrygg-medlem 23 Jan 2019 #10 LarsUlv skrev: Nå ringer det en bjelle her Klikk for å utvide... Hos meg også! Men jeg er redd min bjelle er skikkelig nerdealarm...
LarsUlv skrev: Nå ringer det en bjelle her Klikk for å utvide... Hos meg også! Men jeg er redd min bjelle er skikkelig nerdealarm...