All in 4U International Pale Ale, Bryggelaget Medgang, Bryne
Pale, münchner, crystal og weat
Chinook, amarillo, simcoe, pacific jade og crystal i etterhumla variant
Sitrongras, ryllik og bjørkeblader :yes:
Kva ville me med dette ølet ?
Min barndoms dal : Fjell, dalar, vatn, bjørkeskog, intens lukt, seige bjørkeblader......
Mitt ynskje til Sigmund var ein BjørkeIPA. Mitt neste ynskje: Utan humle 200 liter "All in 4U"
Ryllik er i ferd med å verta mi favoritturt! Kjempegod. Eg og Sigmund brygga te med dei ulike urter. Ryllik er herleg! Alle urter var tørka.
Eg vil nok insistera på at me skal brygga dette ølet omatt , men då med ferske bjørkeblader.
Sigmund er hjernen i reseptaureringa. Eg tek meg av drøymerier, logistikk og i hovudsak brygg og etterstell. (Gjæringstemperatur kontroll!!!)
Litt artig er det at dette øl vart spontanbrygga etter at me vann Urteølkonkurransen. Brygga 14 februar!
Vinnarølet er Sigmund si oppskrift og i lag med "IPA" dei mest vellukka bryggearbeida me har gjennomført. (Meskin, skylling, kok .... gjæringstemperatur)
Brygget var "knapt" flaska før det gjekk til konkurranse.
Tanken i så måte var at fersk IPA er kjempegodt :skitbra:
Nokre bryggarar etterlyste "stille prat mellom bryggarar" i forbindelse med NM.
I Rogaland syter Sigmund og Tom på Cardinal, for at me held forrening kvar 14. dag. Det er skikkeleg lærerikt!
Eg er heldig med bryggekompanjongen min ! Gid han lenge, lenge, lenge leve må !
Sigmund : Ver grei å les korrektur på dette innlegget :help:
EDIT: Denne tråden ble splittet av fra NM2010-tråden. Mvh Webmaster
Pale, münchner, crystal og weat
Chinook, amarillo, simcoe, pacific jade og crystal i etterhumla variant
Sitrongras, ryllik og bjørkeblader :yes:
Kva ville me med dette ølet ?
Min barndoms dal : Fjell, dalar, vatn, bjørkeskog, intens lukt, seige bjørkeblader......
Mitt ynskje til Sigmund var ein BjørkeIPA. Mitt neste ynskje: Utan humle 200 liter "All in 4U"
Ryllik er i ferd med å verta mi favoritturt! Kjempegod. Eg og Sigmund brygga te med dei ulike urter. Ryllik er herleg! Alle urter var tørka.
Eg vil nok insistera på at me skal brygga dette ølet omatt , men då med ferske bjørkeblader.
Sigmund er hjernen i reseptaureringa. Eg tek meg av drøymerier, logistikk og i hovudsak brygg og etterstell. (Gjæringstemperatur kontroll!!!)
Litt artig er det at dette øl vart spontanbrygga etter at me vann Urteølkonkurransen. Brygga 14 februar!
Vinnarølet er Sigmund si oppskrift og i lag med "IPA" dei mest vellukka bryggearbeida me har gjennomført. (Meskin, skylling, kok .... gjæringstemperatur)
Brygget var "knapt" flaska før det gjekk til konkurranse.
Tanken i så måte var at fersk IPA er kjempegodt :skitbra:
Nokre bryggarar etterlyste "stille prat mellom bryggarar" i forbindelse med NM.
I Rogaland syter Sigmund og Tom på Cardinal, for at me held forrening kvar 14. dag. Det er skikkeleg lærerikt!
Eg er heldig med bryggekompanjongen min ! Gid han lenge, lenge, lenge leve må !
Sigmund : Ver grei å les korrektur på dette innlegget :help:
EDIT: Denne tråden ble splittet av fra NM2010-tråden. Mvh Webmaster