• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukt tappeutstyr og co2-flasker selges

Hei på dere!
Er i ferd med å legge ned mikrobryggeriet mitt pga altfor stort arbeidspress. I den forbindelse har jeg en del tappeutstyr som kanskje kan være av interresse for hjemmebryggere også! :)

Alt utstyret er brukt av meg eller kjøpt brukt. Om det er defekter som jeg veit om beskriver jeg dem under hver av gjenstandene. Alt selges "som det er". Jeg bor i sør-Hedmark og utstyret kan hentes der. Eventuelt kan jeg transportere det for å plukkes opp i Oslo-området, ettersom jeg jobber der 3 dager hver uke.

Har følgende utstyr til salgs, for følgende priser (inkl. moms):

- SOLGT! Lindr 25 k. Lite brukt. Innebygd trykkluft og stillbar kjøling. PRIS: 3125,- SOLGT!
- SOLGT! Lindr 30 k/profi: Lite brukt. Innebygd trykkluft med stillbart trykk. Stillbar kjøling. PRIS: 4750,- SOLGT!
- SOLGT! Lindr 40 k/profi: Lite brukt. Innebygd trykkluft med stillbart trykk. Stillbar kjøling. Har hatt en ølrliten lekkasje på baksiden på ene linja der øllet går inn i maskina (lekker bittelittegrann og stort sett når trykket faller om det står øl stille i linja lenge eller øl står i linja og maskina skrus av). Følger med rensedunk (nypris ca. 2000). PRIS: 6875,- SOLGT!

Det følger også med slanger til luft og øl, samt påmonterte keykegkoblinger (om noen er interressert i å få med slike... :) ) til alle lindr-maskinene.

- SOLGT! 2 stk. 3-linjers ølkjøler. Har ikke brukt disse selv, men kan sjekke om de fungerer med kjøling og pumping av kjølevann. PRIS: 3000 kr/stk NB! SOLGT!
- 1 stk 8-linjers ølkjøler. Har ikke brukt selv. Denne kjøler men har en defekt pumpe for sirkulasjon av kjølevann. Usikker på hva som er feilen, men kan kanskje repareres eller byttes.... PRIS: 4500,-

- SOLGT! 4 stk 5 kg co2-flaske med kullsyreregulator. Noen er tomme, noen har noe kullsyre igjen. PRIS: 1000,-/stk SOLGT!
- 3-4 tappetårn med tre. Noen har gamle perlic-kraner, andre har nye (ikke perlic): PRIS: 750,-/stk
- SOLGT! 1 dobbelt tappetårn i messing. Kan settes lys i logoen. PRIS: 1500,- NB! SOLGT!!


Om det er noe av interresse, så si ifra! :)

Vemund
 
Sist redigert:
Hei på dere!
Er i ferd med å legge ned mikrobryggeriet mitt pga altfor stort arbeidspress. I den forbindelse har jeg en del tappeutstyr som kanskje kan være av interresse for hjemmebryggere også! :)

Alt utstyret er brukt av meg eller kjøpt brukt. Om det er defekter som jeg veit om beskriver jeg dem under hver av gjenstandene. Alt selges "som det er". Jeg bor i sør-Hedmark og utstyret kan hentes der. Eventuelt kan jeg transportere det for å plukkes opp i Oslo-området, ettersom jeg jobber der 3 dager hver uke.

Har følgende utstyr til salgs, for følgende priser (inkl. moms):

- Lindr 25 k. Lite brukt. Innebygd trykkluft og stillbar kjøling. PRIS: 3125,-
- Lindr 30 k/profi: Lite brukt. Innebygd trykkluft med stillbart trykk. Stillbar kjøling. PRIS: 4750,-
- Lindr 40 k/profi: Lite brukt. Innebygd trykkluft med stillbart trykk. Stillbar kjøling. Har hatt en ølrliten lekkasje på baksiden på ene linja der øllet går inn i maskina (lekker bittelittegrann og stort sett når trykket faller om det står øl stille i linja lenge eller øl står i linja og maskina skrus av). Følger med rensedunk (nypris ca. 2000). PRIS: 6875,-

Det følger også med slanger til luft og øl, samt påmonterte keykegkoblinger (om noen er interressert i å få med slike... :) ) til alle lindr-maskinene.

- 2 stk. 3-linjers ølkjøler. Har ikke brukt disse selv, men kan sjekke om de fungerer med kjøling og pumping av kjølevann. PRIS: 3000 kr/stk
- 1 stk 8-linjers ølkjøler. Har ikke brukt selv. Denne kjøler men har en defekt pumpe for sirkulasjon av kjølevann. Usikker på hva som er feilen, men kan kanskje repareres eller byttes.... PRIS: 4500,-

- 4 stk 5 kg co2-flaske med kullsyreregulator. Noen er tomme, noen har noe kullsyre igjen. PRIS: 1000,-/stk
- 3-4 tappetårn med tre. Noen har gamle perlic-kraner, andre har nye (ikke perlic): PRIS: 750,-/stk
- 1 dobbelt tappetårn i messing. Kan settes lys i logoen. PRIS: 1500,-


Om det er noe av interresse, så si ifra! :)

Vemund
Interessert i 1 stk co2 flaske hvis du kan sende ?
 
Hei.
Jeg er interessert i 1 stk co2 flaske hvis vi kan avtale overlevering i Bærum/Oslo.
Hva slags stand er de i?
Hva slags regulator følger med?
Bilder?
 
Det er gamle ombygde brannslukningsapparater.

Co2-regulatorene er knapt brukt.
Har kjøpt disse for ca. 3-4 år sia hos Ernst Nilsen i Oslo. De overhaler de (noe som skal skje hvert 10 eller 15 år) slik at de er tette. Har aldri hatt problemer med tankene.

Har et bilde på mobil så kan sende mms om du er interressert i bilde? Får ikke lagt opp her før om en god stund ettersom jeg må nedom bryggeriet og ta bilder på kamera (har bilder av det andre utstyret for de som er interressert i det).

Om du kan møte meg i Oslo (ca Helsfyr) er det helt ok for meg... :)
 
Er intresert i tappetårn med 3stk Perlick kraner for 750. Kr stk.
Har du et bilde av tappetårn?

Har bilder i morra på mms om det er ok? Må bare har et mobilnummer å sende bildet til. Evt. kan jeg lade opp kamera (må nok det allikevel i forhold til bilde av co2-flasker... :) )
 
Det er gamle ombygde brannslukningsapparater.

Co2-regulatorene er knapt brukt.
Har kjøpt disse for ca. 3-4 år sia hos Ernst Nilsen i Oslo. De overhaler de (noe som skal skje hvert 10 eller 15 år) slik at de er tette. Har aldri hatt problemer med tankene.

Har et bilde på mobil så kan sende mms om du er interressert i bilde? Får ikke lagt opp her før om en god stund ettersom jeg må nedom bryggeriet og ta bilder på kamera (har bilder av det andre utstyret for de som er interressert i det).

Om du kan møte meg i Oslo (ca Helsfyr) er det helt ok for meg... :)

Kan du sende meg en mms ?

Jeg kan møte deg på Helsfyr, helst på dagtid.
 
Sist redigert:
Kan du sende meg en mms på 91620335?

Jeg kan møte deg på Helsfyr, helst på dagtid.

Skal nedom bryggeriet for å kjøre øl i morra, og kan sende bilde da. :) Jeg jobber fram til 17, så om det regnes som dag kan jeg møte deg på Helsfyr et sted etter det? :)
 
Skal nedom bryggeriet for å kjøre øl i morra, og kan sende bilde da. :) Jeg jobber fram til 17, så om det regnes som dag kan jeg møte deg på Helsfyr et sted etter det? :)

Kl 17 går bra, helst ikke noe særlig senere. Jeg vil gjerne se bilde før jeg slår til, så fint om du kan sende meg bilde i morgen.
 
Er også intr. i tappetårn med 3x Perlic[emoji4] kan du sende bilde på MMS til 92492415?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hei igjen!
Er også intr. i tappetårn med 3x Perlic[emoji4] kan du sende bilde på MMS til 92492415?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Lurer litt på om det er en liten misforståelse: det er ikke et tårn med 3 perlic-kraner. Men 3 separate tårn med en perlic-kran hver. Jeg må sjekke antall sikkert for jeg har som sagt bytta noen til andre kraner også.... :) Skal ta bilder i morra og send på mms og ha til data'n for forumet også... :)
 
Dersom du har en CO2 regulator (uten flaske), er jeg interessert. Både 1 og 2 utganger er interessant.
 
Tilbake
Topp