• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Brukt tappeutstyr og co2-flasker selges

Heisann Vemund

Jeg er interessert i en av CO2 flaskene med regulator om du ikke har solgt alle.
Ser jo selvfølgelig gjerne ett bilde først om det er mulig :)
Kan sende deg tlf nummer på PM ??
Bor på Skarnes så om det passer for deg hadde det kanskje vært mulig å møtes for overlevering i nærheten av Skarnes Kongsvinger ???

Ole Kristian Graven
 
Legger dere ned hele produksjonen? Ser dere (tidligere) hadde øl over grensa for meg til Lørenskog. Tenkte jeg måtte ta turen innom - før det eventuelt er for sent :)
 
Jrpp, her er det kroke
Legger dere ned hele produksjonen? Ser dere (tidligere) hadde øl over grensa for meg til Lørenskog. Tenkte jeg måtte ta turen innom - før det eventuelt er for sent :)
Jepp, her er det kroken på dlra! ☺ Har drivi hele greia stort sett aleine og med familie, 2,5 unger, småbruk, oppusning, bier og ekstrajobb blei det litt mye... Men det positive er jo at det blir mer tid til hjemmebrygging da!
 
Er redd mange microbryggeri driver slik, og at også flere vil stenge i tiden som kommer.
Velkommen tilbake som hjemmebrygger :)
 
Kommer nok en del nedleggelser tror jeg også. Men det blir nok en del igjen også... Og selv om det å drive mikrobryggeri er veldig gøy, har jeg nok alltid trivdes aller best som hjemmebrygger!
 
Tilbake
Topp