Lokk med sikkerhetsventil koster også penger...StoreMy skrev:Kan ikke dette ordnes ved å skifte lokk?
Tav skrev:For min del er nok ikke sikkerhetsventilen så viktig. Er det samme pris for fata uten sikkerhetsventil?
John Pedersen skrev:Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Kan supplere navnene til de som skal ha hvis en av dere tar ansvar for å kontakte de og organisere videre.
John Pedersen skrev:Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Kan supplere navnene til de som skal ha hvis en av dere tar ansvar for å kontakte de og organisere videre.
Kjempeflott, da har jeg noe å glede meg tilJohn Pedersen skrev:Nå er fatene i kommingen og ser det er ganske mange som skal til Bergen. Fatene er her Fredag. Kan få alle fatene til Stavanger for en billig penge hvis noen av dere ordner transporten videre. Kan sikkert finne en plass disse kan mellomlagres i Stavanger hvis behov.
Fikerud skrev:Er det ingen i Bergen og Stavanger som har råd til å kjøpe seg Cornelius..?? Med en gang det er noe billig på gang...er siden full med Stavanger og Bergenbryggere...hehe
John Pedersen skrev:En liten oppdatering. Det kom noen brukbare fat nå men dessverre endel dårlige også noen uten sikkerhetsventil, har sortert og ordnet det som jeg fikk til. Resten er returnert i ren frustrasjon.
Har blitt lovt at nye skal komme i slutten av neste uke. Sier foreløpig stopp på bestillingene men skal supplere de som er på listen til nå (de som har bestilt til nå) så fort de kommer.
Har sendt pm til de som jeg klarer å levere til i denne omgang.
Er det noen som er interessert i fat uten sikkerhetsventil? Finnes jo alternativer til å "tappe" gassen ut
Hvor mange er det som har mer enn 7bar i fatene og trenger denne? I de fleste tilfeller så brukes det vel ikke mer enn 2bar max.
[/quot
Venter i spenning?