Bryggeland åpner butikk i Sarpsborg | Søker ansatte

Vi åpner ny butikk i Sarpsborg, og søker derfor etter en deltidsansatt.

Vi søker en blid og positiv person som har kunnskap om brygging, og har noe salgserfaring.

Arbeidet vil bestå av å ekspedere kunder, samt forefallende arbeid.

Foreløpig søker vi etter en medarbeider som kan jobbe i helgene, altså Fredag fra 11.00 til 18.00, og Lørdag 11.00 til 16.00. Men dette kan utvides til 100% stilling på sikt.

Send en kort søknad til post@bryggeland.no

(PS. Moderator, hvis dette innlegget var plassert i feil kategori, vennligst flytt det dit det hører hjemme :)
 
Hei, må jeg få lov til å spørre om hvor og når dere kommer til å åpne butikk i denne fantastiske byen? ;-) Suverent tiltak for oss bryggere i østfold. :skitbra:

Hilsen Martin
 
Hei Martin..

Butikken ligger i St. Marie gate 71, se gjerne her for kart og detaljer : http://bryggeland.no/butikker/
Det er allerede nå mulig å bestille via vår nettside, og hente det i butikken i Sarpsborg. Vi regner med å ha åpent ett par dager i uken den første tiden, og vi regner med å ha åpning rundt 1 Mai.

Butikken er på 165 kvm, og vil ha fullt utvalg av alle våre produkter.

Velkommen skal du være! :)
 
Høres supert ut  :ilike:      Tror nok dette vil bidra til mer brygging fremover for min del  :biersmile:
 
Håper forumet tåler "litt" reklame også. Jeg handler mye på Bryggeland i Lillestrøm og har fått fantastisk god service der!

Lykke til i Sarpsborg :)
 
Dette er høres meget bra ut, selv om jeg bor i Fredrikstad så vil jeg nå benytte meg av Bryggeland i Sarp :skitbra:Velkommen skal dere være :skitbra:
 
Tilbake
Topp