Bryggeribesøk Haandbryggeriet 29.oktober 2022

Skjelstad

Fylkesstyre
Den siste lørdagen i oktober fyller vi en buss og setter kursen mot Drammen for å besøke Haandbryggeriet. Der får vi guidet omvisning med fokus på bryggeriets historie og utvikling men særlig bryggeprosess, råvarer og smaksutvikling. 5 ulike øl smakes i rekkefølge, med presentasjon av hvert enkelt øl når det gjelder stiltype, råvarer, bryggemetode. Etter endt smaking tar vi en tur på Skur 4 som ligger i tilknytning til bryggeriet.

Billetten er satt til 500,- per pers som tilsvarer det besøket hos Haandbryggeriet koster. Med andre ord er transporten gratis for deg som deltar!

Ruta kan endres når vi ser hvem som melder seg på men i utgangspunktet er det avreise fra Østfoldhallen 11.30 med retur fra Drammen klokka 19.00.

Vi kan som alltid garantere høy stemning og ditto nerdefaktor. Dette kan brått bli et av høstens store høydepunkter så bare å sette av tid i kalenderen!

(Billetter blir tilgjengelige om ikke lenge.)
 
Da er forum-fordelen oppbrukt og det gikk ut nyhetsbrev om denne turen til samtlige Østfold-medlemmer i dag. Så nå kan det nok haste å sikre seg en plass!
 
Da nærmer det seg veldig. Avreise blir fra Byggmakker Saxegård i Rådalsveien 5. Om du kommer fra Sarp tar du til høyre i rundkjøringa når du kommer til Østfoldhallen. Det er mulig å la bilen stå der så lenge du måtte ha behov for det.

Ruta går via Solli med stopp på Storebaug for å plukke opp en svensk deltager. Gi gjerne beskjed på 48277955 om du ønsker å bli plukka opp underveis så vi ikke står og venter på noen som uansett ikke dukker opp fra start.
 
Hiver meg på og takker for en flott tur med super trivelige øl entusiaster . Var rett hjem å rydde plass i kalenderen til neste bryggedag :) Når det brygges hver lørdag og søndag i Ullerøy skjønner jeg at ermene må brettes opp fremover :)
 
Hiver meg på og takker for en flott tur med super trivelige øl entusiaster . Var rett hjem å rydde plass i kalenderen til neste bryggedag :) Når det brygges hver lørdag og søndag i Ullerøy skjønner jeg at ermene må brettes opp fremover :)
Ja, det er bare å brette opp ermene :) Her ble det brygget en APA på søndag :beermug:
 
Tilbake
Topp