• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Cannular boksemasking inkl. to adaptere og noen B64-lokk

Først og fremst: God jul til nye og gamle hjemmebryggere :)

Det finnes sikkert en del som går svanger med tanken om å konvertere til boks fremfor den evinnelige flaskevaskinga?

Frykt ikke, for i dag forkynner jeg dere en stor glede, en glede for hele folket! I dag er det lagt ut for dere en meget pent brukt Cannular! Og dette skal dere ha til tegn: Dere skal finne den i Svarstad, der skal følge med de flotteste originalverktøyene og de gildeste adaptere til både 0,5l og 0,33l bokser! Med ett blir også maskinen omgitt av en hærskare av B64-lokk som følger med. Ære være boksen i det høyeste, og øl i kroppen blandt de som har Ninkasis velbehag.
Legger den ut som en auksjon her, med en minstepris på 3500 kr og auksjonen utløper ved inngangen til det nye året 2021. Dersom minstepris ikke oppnås, vil den over nyttår bli lagt ut på andre kanaler (Finn.no, Facebook, evt. annet). Inntil årsskiftet er altså forumet her ekslusiv salgskanal for dette meget lukrative tilbudet! ;)

Tilleggsinfo:
- Maskinen ble kjøpt gjennom BryggSelv vår/sommer 2019
- Den er benyttet til å bokse (max) et par hundre bokser
- Salget skyldes oppgradering til Oktober Design SL1
- Jeg akter ikke å sende denne, så den må enten hentes i Svarstad, eller vi kan avtale et møte på halvveien for overlevering et sted ikke altfor langt unna (ca. 35-45 min fra Svarstad kan aksepteres, dvs. alle Vestfoldbyer, Grenlandsområdet, Kongsberg)



IMG_3740.jpg

IMG_3741.jpg

IMG_3739.jpg

IMG_3737.jpg

IMG_3738.jpg

IMG_3743.jpg
 
Her var det stille :)

Feil pris? Lite marked for denne typen nå? Feil tidspunkt? Feil distanse?

Jaja, da går den på det åpne marked om noen dager. Og eventuelt i en pappeske til lagring deretter :)
 
  • Like
Reaksjoner: JoW
Tilbake
Topp