• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Corneliusfat 9 L og 12 L

Tre fat av merket AEB selges:

2 stk 9 L (year 01/2014 og 9/2014)
1 stk 12 L (year 2015)

Fatene ble kjøpt på BryggSelv. De har blitt brukt 3-5 ganger, ser nye ut og er rengjort med varmt vann, PBW og Starsan (de har ikke vært demontert).

Forventet pris: 700 kr/stk. Lavere bud kan vurderes.

Hentes i Oslo, Nydalen.
 
Tar gjerne de to 9L til 1000,- dersom du vil selge dem samlet. Henter i Nydalen når det måtte passe deg :)
 
Som skrevet på PM (var ikke klar over reglene): 1650 for alle tre, ferdig avhentet i kveld.

Anders
 
Regler ja – det hadde visst ikke jeg sjekket heller…

Det står: «Ved auksjoner skal det settes tidsfrist og minstepris. Innkomne bud tilsvarende minstepris eller høyere skal godtas ved fristens utløp.»

La oss si at minsteprisen er 550 kr/fat og at tidsfristen er 6. september kl. 24.00. Vi kan også si at det gjelder «først til mølla» på 700 kr/fat. For meg er det helt greit å selge fatene enkeltvis.

Foreløpig er de høyeste budene:
12 L: 565 kr (Yerko)
9 L: 2 fat a 550 kr/fat (Drechsler)
 
Ja virkelig, vurderte å by 610. Bud er bud. For 700 kan man like godt kjøpe et splitter nytt. Vet aldri om fatet har bada i brett [emoji14]

Eller kanskje jeg egentlig ikke trengte fatet.
 
Sist redigert:
Dette ser jo bra ut. Jeg har sendt PM til msevland og AndyHagen angående 12-litersfatet og det nyeste av 9-litersfatene.

For det siste 9-litersfatet anser jeg at Drechsler foreløpig har høyeste bud, dersom hans bud på 550 kr/fat også gjelder for ett enkelt fat (fint å få det bekreftet/avkreftet).

Angående «bada i brett»… Jeg sliter veldig med å venne meg til lambic:eek:, så foreløpig har jeg kun brukt vanlig gjær.
 
Tilbake
Topp