Har mottatt 30 lokk. Satser på at resten følger pallen.
Pallen står nå på Sandnes, men de har ikke utkjøring til private før torsdag. Har heller ikke hengerfeste på bilen, så jeg får ikke hentet det selv.
Fat ankommet. De som ønsker å hente kan ringe meg på 41276699. Jeg gikk tom for gass før jeg fikk trykktestet, men de skal være trykktestet i Tyskland.
Var og hentet fatene mine i går og må si at de ser meget bra ut! Samme koblinger og alt som vanlige cornyfat. Eneste forskjell er at de er litt lavere, men bredere! Men dette er jo bare en fordel hvis en skal stable litt! Ellers var de fine å se til og virket solide!
Ok, kan ta alle 4 hvis de er i bra stand. Reiser til Florida 21.mars og kommer hjem/lander på Sola 8.April i 10 tiden. Kunne jeg ha plukka de opp på vei hjem da? Kjører forbi. Kan sikkert betale de på forskudd hvis du ønsker det.
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.