Corneliusfat til salgs i Sandnes

Siste update.

Har mottatt 30 lokk. Satser på at resten følger pallen.
Pallen står nå på Sandnes, men de har ikke utkjøring til private før torsdag. Har heller ikke hengerfeste på bilen, så jeg får ikke hentet det selv.

Jeg skal til Sandnes i morgen og tar 2 stk vis du har noen igjen?
Jeg kan utsette Sandnes turen til Torsdag vis du ikke har fått dem i hus?
:)

Jeg tør ikke love at jeg har dem før torsdag. Skal gjøre et forsøk på å hente selv i morgen, men torsdag bør det være garantert.

Fat ankommet. De som ønsker å hente kan ringe meg på 41276699. Jeg gikk tom for gass før jeg fikk trykktestet, men de skal være trykktestet i Tyskland.
jynyve8y.jpg

Var og hentet fatene mine i går og må si at de ser meget bra ut! Samme koblinger og alt som vanlige cornyfat. Eneste forskjell er at de er litt lavere, men bredere! Men dette er jo bare en fordel hvis en skal stable litt! ;)  Ellers var de fine å se til og virket solide!

Løp og kjøp!  :skitbra:

Kan bare anbefale Rolv på det varmeste ;) ...fata var også helt suuuupre !!  :skitbra:...takk for handelen !! mvh Frode

Ok, kan ta alle 4 hvis de er i bra stand.  Reiser til Florida 21.mars og kommer hjem/lander på Sola 8.April i 10 tiden. Kunne jeg ha plukka de opp på vei hjem da? Kjører forbi. Kan sikkert betale de på forskudd hvis du ønsker det.

Da har jeg fått mine i hus, så da blir det tapping i kveld  :skitbra:
Disse ser helt fine ut i mine utrente øyne hvertfall!
Takk for handelen Rolv :)

Tilbake
Topp