Bård skrev:
Jeg sendte en pakke oppover på onsdag i forrige uke. Jeg er veldig usikker på om den har nådd frem i tide. Er løpet kjørt, eller har vi en ørliten flexisone å flyte på nå som påsken er over og greier? :amen:
Status for Trondheim er som følger:
- Mottak på døra er avsluttet
- Ca 30 pakker er mottatt, mangler å pakke ut fire som jeg skal ta nå.
- Det er noen få pakker på Posten som først kom frem sent i går (Min PiB registerer ikke pakkene inn før ting roer seg rundt kl 2200 på kvelden.)
- Det er en håndfull pakker som ble levert inn så sent på onsdag før påske at de ikke ble videresent fra sin PiB før i går ettermiddag. De blir med i konkurransen likevel, men kommer ikke til Trondheim før i dag eller i morgen
- Det er tre kolli på vei fra Bryggeland i Oslo som trolig kommer frem i dag.
- Det er én pakke som har stoppet på posten i Oslo fordi den er 'skadet'. Status fra Posten er at den skal sendes til mottaker, men kanskje de skal tørke den litt først - jeg jobber med å finne ut status for denne.
- Så er det en pakke som av ymse grunner er sent ute, men der vi har dialog med avsender.
Jeg tror det var det hele.
Dersom du sendte den sent på onsdagen før påske, så kan det ha blitt liggende i butikken. De pakkene som dette skjedde med blir med i konkurransen, da vi regner med at avsenderne var i god tro da de leverte siste arbeidsdag før påske. Dessuten er det vel litt ulike tidspunkter for Postens henting av pakker ifra Post-i-Butikk. Sjekk sporingsnummeret ditt på Posten.no for å se hvor pakka er.