Dette er jo bare helt rått...!

Jeg registrerte meg som bruker på forumet 291209 som nr 1082.  Siden det er det komme til 250 nye medlemmer!    :skitbra: _Denne_ hobbyen/interessen/sykdommen/lidelsen/fascinasjonen/livsstilen/manien osv osv ser vaffal ikke ut til å slite med rekrutteringen.

Noe av det som er morsomt her på forumet er, foruten den flotte kombinasjonen av kunnskap og vilje til å dele denne med andre, at det er så få som gi ruttrykk for å ha opplevd de helt store fadesene.  Klart vi alle har mye eller mer å lære; men det virker da som det er mange som _får til_ noe og trives med dette.

Keep the good work up, chaps! :namnam:

Morten M
 
Morten K. Agerup Myhr skrev:
..... at det er så få som gi ruttrykk for å ha opplevd de helt store fadesene.......
Morten M

Det er vel ikke bestandig så moro å skrive om dem.......  :bank2: :eek:ppkast: :rasende:
 
Haha, det har vi [iurl=http://norbrygg.no/forum/index.php/topic,581.0.html]denne tråden[/iurl] til. ;D

Er også veldig glad for denne store interessen for hjemmebrygging. Kan nok tenke meg at det henger sammen med større bevissthet om øl generelt, og ikke minst med at hjemmebryggerne som lærer mye av forumet her lager godt øl. Og godt øl er den allerbeste reklamen denne hobbyen kan få.  :yes:
 
...og i løpet av noen minutter eller timer kan vi sannsynligvis ønske velkommen til nr 500 "bak meg i køen".  Det tok nesten nøyaktig 9 måneder.  _For_ en tilstrømning det er til denne hobbyen - og vi skjønner alle hvorfor!

MM
 
Da feiret jeg igår ett år på forumet.  Ble med som medlem nr 1.082 og nå er vi på 1.745.  Det er en økning på over 60% på ett år!!!

Mye halvdårlig er produsért, ett dårlig brygg ("Opus 13" - helt tilfeldigvis, som ble ordentlig dårlig...) - og noen som jeg tør å være bekjent av.  Litt lærdom og praktisk erfaring er det blitt og et vanvittig mye større pengeforbruk enn jeg kunne forestilt meg.  Det skal legges til at jeg ikke akkurat har noen kjøpevegring når det gjelder leamikk til hobbyer; men har nok blåst tilsvarende en familieferie på dette året.  MEN - tenk på alt det jeg har spart på ikke å kjøpe i butikken!  13*20l=260l  HÆÆÆÆÆ!?!  Har jeg drukket så mye?  Ooops.  Nå tror jeg rett og slett ikke jeg klarer å få brukt så mye mer på utstyr; men kan nyte godt av å være godt utstyrt (vaffal på dette området...) og kunne brygge og servére for noen få kroner pr liter.

Dårlige venner er dressért til å komme tilbake med tomflaskene og har skjønt at det lønner seg å late som de liker svineriet.

Dette er ordentlig gøy og bedre skal det bli.  Dragen skal utenlands i ti uker, så da skal det brygges over en lav sko.  Aromaen av humle og malt skal ligge så tykk at du kan skjære i den!

Litt lærdom har jeg plukket opp; men ikke riktig nok til at jeg ennå fullt ut forstår hvor lite jeg egentlig kan; men det nærmer seg, det nærmer seg! ;-)

En rungende SKÅL herfra, på årets nest siste dag.

MVH

Morten M
 
Tilbake
Topp