• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse bryggeutstyr selges

Har noen biter til overs, rydder ut av skapene her.
Setter ikke opp noen priser. Hvis du trenger noe av det, legg bud inn i tråden. Forbeholder meg retten til å gjøre hva jeg vil med det etter torsdag kl 00.01.

NB: velfungerende oransje lokk til Felleskjøpets LABB-dunker er hard kæsj i denne sammenhengen. Si fra hvis du har et, og du vil bytte.

4 filterpatroner
Passer til standard 10" filterhus. 3 av dem er 5 micron, 1 er 1 micron.
Kjøpt som en del av dette kitet: http://www.homebrewstuff.com/10-beer-filter-combo.html

Micromatic CO2-regulator.
Ikke testet/brukt, kjøpt fra ebay for noen år siden. Kan kanskje se ut som om denne bør stå i serie bak en primær regulator(?)

2 vanndunker, 5 gallon
Kjøpt fra vannmannen på tidligere arbeidsplass. Passer fint til frakt av vann fra vaskerom til garasje. Eller kanskje som gjæringskar?

3stk CO2 brannslukkere, 5-kilos
Alle er brukt til karbonering og tapping av øl, er tomme nå. Pistolkran, standard gjenger. En av dem er trykktestet til 2016, de andre to må testes ved fylling.

Platekjøler, 12 plater (?)
Tror den er lik denne http://bryggeland.no/bryggeutstyr/kjoling/platekjoler-12-plater.html. Ble kjøpt på Bryggeland, er brukt på ca 10 brygg for flere år siden. Rengjort og tørr.
Mangler èn plastnippel, men det har ingen betydning. Du skal bruke gardena-kobling på 2 av hullene uansett.

Brukte Cornelius-fat, 5 stk
Spylt og grovrengjort, har vært i bruk frem til i sommer.
(er reservert Bård)


Sender ikke, kan hentes i Moss eller Oslo en dag det passer.
 

Vedlegg

  • DSC_0015_1.JPG
    DSC_0015_1.JPG
    166,4 KB · Sett: 240
  • DSC_0017_1.JPG
    DSC_0017_1.JPG
    312,3 KB · Sett: 236
  • DSC_0019_1.JPG
    DSC_0019_1.JPG
    228,3 KB · Sett: 236
  • DSC_0021_1.JPG
    DSC_0021_1.JPG
    240,6 KB · Sett: 241
  • DSC_0022_1.JPG
    DSC_0022_1.JPG
    194,5 KB · Sett: 237
  • DSC_0024_1.JPG
    DSC_0024_1.JPG
    179,2 KB · Sett: 246
Som sagt, legg bud i denne tråden hvis interesse.

Bud = Kr. 0,- blir også vurdert.
Eller enda bedre: ett eller flere oransje lokk til LABB-dunk!
 
Oj, her har det skjedd ting! Jeg har vært opptatt ute i virkeligheten littegrann.

elotin: budet er notert, og kan ordnes. Som sagt er det en forkjøpsrett på fatene, svarer deg i morgen.

Thomas:
by det du føler for her i tråden, så blir vi sikkert enige. Som sagt er jeg ikke sikker på om du kan bruke regulatoren direkte på flasken eller om du trenger et "førstetrinn" på høyttrykkssiden. Noen Andre vet det nok. Micromatic er jo et kjent og sikkert kjært merke som det finnes informasjon om både her og der. Jeg har ikke testet og ikke googlet det selv.
 
Oj, her har det skjedd ting! Jeg har vært opptatt ute i virkeligheten littegrann.

elotin: budet er notert, og kan ordnes. Som sagt er det en forkjøpsrett på fatene, svarer deg i morgen.

Thomas:
by det du føler for her i tråden, så blir vi sikkert enige. Som sagt er jeg ikke sikker på om du kan bruke regulatoren direkte på flasken eller om du trenger et "førstetrinn" på høyttrykkssiden. Noen Andre vet det nok. Micromatic er jo et kjent og sikkert kjært merke som det finnes informasjon om både her og der. Jeg har ikke testet og ikke googlet det selv.

Kr. 500,- for CO2 godkjent til 2016, 200,- for regulatoren?

Thomas
 
Beklager at jeg ikke har vært innom på en stund. Opptatt med brygging og humlehøsting..

Resultatet ble som følger:

Fatene går til Bård, som valgte å utøve sin forkjøpsrett.

Thomas: Pris er helt OK. Inkludert i prisen får du resten av utstyret, hvis du vil ha det. (Alternativt kjøres det på dynga). Send meg en PM med det praktiske. Jeg jobber sentralt i Oslo, kan ta med sakene en dag det passer for deg.
 
Siste status: har fortsatt 2 stk CO2 brannslukkere.
Begge er tomme, må trykktestes ved første fylling, har pistolkran, står i Moss.

Hvis noen vil ha dem gratis; si fra asap. Ellers går de på dynga med hageavfallet. Når? Jo, neste gang jeg kommer meg tidsnok fra jobb.
 
Tilbake
Topp