• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Diverse bryggeutstyr til salgs, mange godbiter!

Har litt trangt om plassen og har bestemt meg for å kvitte meg med det jeg ikke bruker lengre.
Kan være behjelpelig med levering av tingene innenfor osloområdet, og kan sikkert ordne rabatt dersom flere ting kjøpes sammen. Prisene er et utgangspunkt og jeg er åpen for tilbud, men blir ikke positivt motivert av skambud.

Blichmann Boilermaker gen 1 10gal, med silbunn og autosparge 4000kr
Blichamnn Therminator med alt av fittings, backflush kit og thrumometer 1500kr SOLGT
Bryggselv 36liter kokekjele med diptube(kort) 1000kr SOLGT
March 809 pumpe m/polysulfone pumpehode og blichmann kuleventil 1000krSOLGT
(du kan sirkulere kokende vørter med denne, tåler over 100grader)
Caso PRO 3500w induksjonsplate 2000krSOLGT
SS Brewtech Conical 7(26,5l) gal fermenter med LCD termometer og 1" butterflyventil i bunn 4000krSOLGT
(orginal ventil og div tri-clover følger med)
Hjemmelagd kjølespiral i 15mm kobber 200kr SOLGT
(kjøler ned ca20l til 20gr på ca 20 min, er ikke et mesterverk)

Konisk gjærtank er brukt 3 ganger, resten fremstår som pent brukt.
Har også diverse blichmann hurtigkoblinger(ikke så hurtige, må skrus på), og diverse silikonslanger og slangeklemmer.

Hvis noe av dette kan virke interessant så send meg en melding eller ring meg(gjerne etter kl 1800) på
tlf: 48 114 772. Sender også bilder dersom det er ønskelig.

Alt utsyr befinner seg i Oslo.

Vennlig hilsen
Thomas Richardson
 
Sist redigert:
Har du en 'høystbydende over' - pris på SS Brewtech Conical 7 slik at du ikke mister motivasjonen :)
 
3200 for konisk

Edit: Ser den er solgt nå, kjekt om trådstarter hadde giddet å respondert i tråden..
 
Sist redigert:
Forsåvidt allerede gjort ovenfor, men kanskje litt av et skambud :). Er du villig å gå ned noe?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tilbake
Topp