Ekstrakt/dme

SSS

 
Har berre brygga all grain til no, men sidan eg har plass i gjæringsskapet saman med det eg skal brygge på laurdag, har eg lyst til å slenge saman eit enkelt, lite brygg med berre dme/ekstrakt og humle. Eg tenker 7-10 liter med noko enkelt noko som kun treng dette og ikkje noko anna malt. Nokon som har nokre gode oppskrifter?

Om nokon kan forklare prosessen er det også fint? Har som sagt berre brygga all grain, og i det ligg vel også noko av bakgrunnen for spørsmålet mitt. Eg forstår ikkje heilt oppskriftene eg finn, sidan eg er vant med å.lese all grain-oppskriftene...
 
Har berre brygga all grain til no, men sidan eg har plass i gjæringsskapet saman med det eg skal brygge på laurdag, har eg lyst til å slenge saman eit enkelt, lite brygg med berre dme/ekstrakt og humle. Eg tenker 7-10 liter med noko enkelt noko som kun treng dette og ikkje noko anna malt. Nokon som har nokre gode oppskrifter?

Om nokon kan forklare prosessen er det også fint? Har som sagt berre brygga all grain, og i det ligg vel også noko av bakgrunnen for spørsmålet mitt. Eg forstår ikkje heilt oppskriftene eg finn, sidan eg er vant med å.lese all grain-oppskriftene...

Hvis du bruker denne kakulatoren kan du beregne hvor mye du trenger. 1,2 kg light DME gir deg 9 liter med OG på 1.047. Hvis du så f.eks. humler med passende engelsk humle - East Kent Golding + Fuggles er min favoritt her - skulle du kunne få en god Golden ale. (Bruk gjerne noe annet til bitterhumle. Northern Brewer, f.eks., eller Challenger.)

Du må jo koke en stund for å få ut bitterheten av bitterhumla. Det kan holde med en halvtime hvis du bruker litt ekstra med humle. (Kalkulator her.) Så får du ta høyde for hvor mye væske du koker vekk på en halvtime.

Gjær: Hvis du skal bruke tørrgjær ville jeg gått for Nottingham. Ferskgjær: WLP013 (eller noe annet godt, det er mye å velge i.)
 
  • Like
Reaksjoner: SSS
Takk. Det var noko slikt eg trudde, men eg syntes liksom det verka så veldig lite med berre rundt eit kilo dme... Trur eg må smelle saman noko slikt ein dag, sidan eg likevel brukar gjæringsskapet. (Og sidan fruen ikkje er ser like mykje fram til røyka imperial stout som eg gjer....)
 
Hva med 15 min Pale ale? Skal visstnok holde med 15 min kok, men har ikke prøvd selv.
Planlegger en ginger ale basert på ekstrakt. 2,5kg DME på 21 liter.
Skal koke denne 15min.
 
Tilbake
Topp