Evil Twin + Lervig = This Big Ass Money Stout med Grandiosa og penger (dry hopped)

Jo. White Dog var opprinnelig et sardinmerke. Da ølet kom første gang ble det lansert sammen med White Dog-sardiner. En knallkombo!
 
Hey, eller hva med rødbet
Det kunne vært ganske kult og gitt en ganske appetittelig kul farge
Bedre enn grønt St. Patrick's day øl ihvertfall
Rødbet trenger man ikke så mye av for å gi farge og det vil ikke bli så ulikt gresskarøl
Litt som Black IPA, mest for fargensskyld
 
Rødbete smaker mye jord, og etter sigende blir ofte fargen brun og ikke rød. Nøgne Ø brygget et rødbeteøl for noen år siden. Det er visstnok en grunn til at det ikke kom på markedet... Men rødbete er sinnsykt godt å spise, særlig ovnsbakt, så (i likhet med gresskar) kan det kanskje hjelpe på dersom betene bakes først?
 
Skjønner at de begynner å gå tom for ideer for å skille seg ut blant ørten mikrobryggerier når de kommer opp med så fjollete ideer som dette. Siden penger ikke smaker noe og en grandis til eller fra neppe setter nevneverdig smak i en batch på 6000 liter så synest jeg dette er skikkelig teit.
 
Kanskje det nettopp er derfor de gjør det, bare for å kommentere alt det ekstreme som gjøres?;)
 
Ja, det er alltids en mulighet. Men øl skal drikkes, ikke være performance-kust, debattinnlegg eller noe i den gaten.

Det er jeg hjertens enig i, men det er lov å ha det moro. Og jeg tipper de koser seg over at ølet klarer å engasjere noen, selv om hele greia bare er tull.
 
Tilbake
Topp