• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Fellesbestilling Morebeer

Tenker å bestille litt småtterier på morebeer. Det er ganske høy frakt for de første varene, så jeg lurte på om noen flere vil bestille sammen for å dele på frakta?
Fortrinnsvis de som kan hente i Sandefjord/Vestfold

Tenker å bestille i helga eller i løpet av neste uke

Vi skulle hatt noen sett Pliny the elder... Bestilte 4 sist og kom greit ned i frakt å sjekk pris med/uten en 3-4 sett så ser vi an

Det kan være at jeg trenger noe småting.. Gi beskjed før du bestiller, så skal jeg tenke litt på det først :)

Ringsvold skrev:
Vi skulle hatt noen sett Pliny the elder... Bestilte 4 sist og kom greit ned i frakt å sjekk pris med/uten en 3-4 sett så ser vi an

Det ble 120 dollar ekstra i frakt for 3 sett... Tar meg ikke bryet med å videresende denne gangen, så må hentes her i Sandefjord

Løver skrev:
Det kan være at jeg trenger noe småting.. Gi beskjed før du bestiller, så skal jeg tenke litt på det først :)

Regner med å bestille søndag eller tidlig neste uke.

Odland skrev:
Ringsvold skrev:

http://www.homebrewtalk.com/f12/pliny-elder-Beersmith-2-question-389530/
Scroll litt ned så finner du den offisielle oppskriften. Så lager du gristen selv. Er ikke vits å sende kits over halve verden om man ikke må.

Good point, vi liker bare å sette ett ekstrakt-kit mens vi venter på Speidel'n og da er Pliny-ekstraktkit både moro å lage samt gir ett fortreffelig resultat....

Tilbake
Topp