• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Ferdig bygget 3300w varmeelement (ULWD)

Haugen

Norbrygg-medlem
Selger dette varmeelementet, 1200kr. Lager også disse på bestilling.
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByTapatalk1414534891_021451.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1414534891_021451.jpg
    321,9 KB · Sett: 374
Dersom du mekker et HERMS rør med ferdig montert element, muligheter for enkel demontering / rengjøring og hurtigkobling er jeg meget interessert dersom prisen blir bra :)
 
Dette er jo egentlig veldig enkelt....
Alt er enkelt når man kan det :) Jeg har lenge ønsket meg et sveisekurs for å fixe slikt selv, men etter mange år innser jeg at det trolig ikke vil skje... Som data-mann går jeg trolig for en 3D-printer. Ikke det samme, men trolig det nærmeste jeg kommer.
Dersom du kan hjelpe meg med dette og jeg kan gjøre noe for deg, ville jeg ha blitt svært glad....
Er redd jeg må betale for dette.....
 
Jeg refererte til det å lage en herms. Vet ikke hvis vedkommende som skrev herm-rør evt mente rims-rør, men å lage en liten herms er jo ikke så vanskelig.
 
Haugen er interessert i å selge 'på bestilling', og jeg er interessert i å kjøpe en tilpasset utgave av hva han tilbyr. Jeg oppfatter dette ikke som pludring.
Dette innlegget og innlegget til GuttormG hører derimot ikke hjemme i en salgstråd, så her tar jeg selvkritikk. Beklager.
 
Er du interessert i rør med element i har jeg denne. Men prisen blir nok en del mer enn et varmelement for montering i kjele. Styreboksen beholder jeg selv.ImageUploadedByTapatalk1414534910_837852.jpg
 
Sist redigert:
Utrolig pen :)
Er dette den fra electric brewery, eller har du laget denne også?
Jeg er redd det blir et spørsmål om pris - for det er akkurat noe slikt jeg ønsker meg...
 
2000kr. da er det ink 3500w varmeelement ferdig montert. Har du behov for større varmeelement. Må jeg bestille opp flere. Da tar det noen uker før jeg kan levere Rimsen
 
2000kr. da er det ink 3500w varmeelement ferdig montert. Har du behov for større varmeelement. Må jeg bestille opp flere. Da tar det noen uker før jeg kan levere Rimsen
Er høvelig interessert i denne! Hvor lang tid beregner du på leveringa på den? :)
 
3500w kan sendes med posten på onsdag. Skal også innover til Gardermoen fra Skien mandag 4. Mai.

Styerpanelet beholder jeg selv det er ikke til salgs.
 
Rått :) De camlockkoblingene er sveisa fast? Har en haug med camlockkoblinger, men vet ikke om de passer de som sitter på. Er det mulig å eventuelt kjøpe med to stk hannkjønnscamlock med slangenippel som passer på RIMSen?
 
Tilbake
Topp