fisk?

Ok. i'll just put it in here:)

kan jeg ha tørrfisk i øl? hehe... ikke om det blir godt eller noe, men om det er noe som hindrer for det?

Muligens det burde være ulovlig? Men er det nok ikke. Lykke til :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Det hørtes spesielt ekkelt ut. hehe..

Men det er ditt øl og du kan lage det akkurat som du vil.

Det finnes jo de som har lagd oyster stout, så hvorfor ikke? Personlig så tror jeg nok at tørrfisk gir fra seg litt mer enn bare god smak da.

http://www.youtube.com/watch?v=qCF4ePf8KE0

Man kan naturligvis putte absolutt alt man måtte ønske oppi et øl, men tørrfisk er kanskje en av de tingene man antakelig bør la være å putte oppi... Spis det heller mens du drikker ølet.

Gahr skrev:
Man kan naturligvis putte absolutt alt man måtte ønske oppi et øl, men tørrfisk er kanskje en av de tingene man antakelig bør la være å putte oppi... Spis det heller mens du drikker ølet.

What Gahr said !

Comboen Øl og Tørrfisk er jo en smaksbraker uten like.. Comboen Øl med Tørrfisk..  Skeptisk..

Thomas D skrev:
Når det er sagt - er det noen som kan anbefale øl som passer bra til tørrfisk?  :namnam:

Det kommer også an på tilbehøret.  Jeg liker å grille eller bake den, og servere med bacon og ertestuing.  En ok humlet pale ale vil funke fint, og har den litt ekstra fruktighet til å møte alt saltet er det en stor fordel.  Mulig en tørr og fruktig saison også kan gjøre jobben.

Fisk i øl

Brygg et par liter til NM i brygging og send innda får du ihvertfall en dom(får håpe den blir ubetinget)

Tilbake
Topp