første kegorator

Da skal det lages kegorator engang i Juni!

Jeg er naturligvis på jakt etter folks erfaringer og meninger om kraner og øvrig tilbehør.

Perlick er stas, men kanskje også litt fjas da det koster blod og svette pr kran? Vet jo en betaler for navn og div, men kvalitet er jo ubestridelig der i gården.

Finnes det noe billigere, men erfaringsmessig (ikke synsing eller lygebukser) fungerer like så godt? Ikke at jeg er fattig, men trenger ikke perlick til 650,- om det finnes ølkran med shank til f.eks 300,- i rustfritt e.l.

:) school me!

Har en billig kran på et mobilt tappetårn. Helt greit til dette bruket, men tåler dårlig å stå med øl på. Da setter den seg og når man lirker den løs får du snærk i ølet.
DSC_0008.JPG

Jeg ville heller spandert de hundrelappene på skikkelig kraner. Hvis du vil slippe irritasjon.

Okå! Flere erfaringer å dele? Kan hende det blir perlick om ingen har funnet en eneste god kran annet enn perlick.

Jeg skal lage kegoratoren utav ett kjøleskap :)

Tips til merking av kranene som er greit å drive med? annet enn tavlemaling altså :)

MicroMatic skal også være bra. Men om det er noe penger å spare vs. Perlick er jeg ikke sikker på..

Gå for perlick. Utrolig populære kraner, helt sikkert av en grunn, og siden det er så mange som bruker de så får du garantert god support fra brukere hvis det er noe du skulle lure på. Vil tro at hvis du gikk for ali-kraner så ville en tredjedel av postene vært "få deg perlick:)

Tilbake
Topp