Grei pris og fantastisk service Rogaland

I dag var det først å drøse med Bryggmann og kjøre biltur med dem.

Så ble det tur til Håland Gårdsutsalg legger link her TILBUD på Malt til ølbrygging for jeg liker 25kg sekker til 285kr i basispris. Nåvel det var desverre tomt for pilsnermalt (får ny om 2 uker) så jeg må grave inni lageret av bohemian gulv malt som er endel dyrere. Tok med 50kg pale malt som holder til ny forsyning om 2 uker for der var jeg skåltom.

Men jeg vil gjerne gi litt ros her. Håland gav med smaksprøver på øl som er utviklet over nesten 3 år som var ufattelig god. Det er så gøy å gå til forhandlere som viser rundt i bryggeri og en har en kjempe bra samtale med som bonus gir med smaksprøver. Her handler jeg malt og det vil jeg fortsette med.

Handler mye av bryggmann hvor jeg går fritt og inn i pc deres drøser og finner opp nye oppskrifter sammen, av bryggselv i Stavanger hvor en drøser fort vekk et par timer med massevis av god info løser utstyrsproblemer m.m, og ikke minst Håland med omvisning i bryggeri god latter, masse hygge og smaksprøve på en fantastisk Black IPA.

Det er flere forhandlere her for all del men her legger jeg opp min rute. Kjempefornøyd med servicen og støtter med å handle så lenge de kan fixe det der.

Så når du går til forhandler si hva du holder på med og hvor du er, det er ufattelig mye info de sitter på som de gladelig deler med deg, ikke bare for en driver litt større enn normalt. Helt supert, spør og grav, få omvisninger og ha kjempedager

Avsluttet en med mc tur med klubben og skyte kveld. Som Jokke sang en perfekt dag
 
Tilbake
Topp