Hei, Ønsker å kjøpe GrowlerWerks, noen som har en eller 2 tilsalgs ?
CorgiStyle Norbrygg-medlem 25 Jun 2019 #4 Brewshop.no har 15% på mye av det greiene nå ser jeg! Trykk på "sommersalg" knappen helt til babord....
Brewshop.no har 15% på mye av det greiene nå ser jeg! Trykk på "sommersalg" knappen helt til babord....
S Stian84 25 Jun 2019 #5 Haugesund skrev: Har en Ukeg 128 som jeg kan vurdere å selge Klikk for å utvide... Pris ?
H Haugesund Norbrygg-medlem 26 Jun 2019 #6 Stian84 skrev: Pris ? Klikk for å utvide... Hadde tenkt meg 1000,-
S Stian84 26 Jun 2019 #7 Haugesund skrev: Hadde tenkt meg 1000,- Klikk for å utvide... Ok, Hvordan farge er det på den ?
H Haugesund Norbrygg-medlem 26 Jun 2019 #8 Stian84 skrev: Ok, Hvordan farge er det på den ? Klikk for å utvide... Rustfritt, messingkran
H Haugesund Norbrygg-medlem 17 Jul 2019 #10 Stian84 skrev: Har du denne enda ? Kan du sende ? Klikk for å utvide... Har den ennå, reiser offshore torsdag morgen så hvis du evt vil ha den før jeg reiser må det avgjøres i morgen
Stian84 skrev: Har du denne enda ? Kan du sende ? Klikk for å utvide... Har den ennå, reiser offshore torsdag morgen så hvis du evt vil ha den før jeg reiser må det avgjøres i morgen
H Haugesund Norbrygg-medlem 24 Apr 2020 #13 bryggeodden skrev: Solgt? Klikk for å utvide... Nei, har den ennå. Interessert? Beklger sein svar
B bryggeodden Norbrygg-medlem 26 Apr 2020 #14 Haugesund skrev: Nei, har den ennå. Interessert? Beklger sein svar Klikk for å utvide... hva skal du ha for den?
Haugesund skrev: Nei, har den ennå. Interessert? Beklger sein svar Klikk for å utvide... hva skal du ha for den?