Grundfos sirkulsjonspumpe.

Furuilia skrev:
Hei. Noen som har tanker rundt ei grundfos alpha2 sirkulasjons pumpe til mesk?

Dette er jo ein serie med pumper: nokon har pumpehus i støypejarn og andre i rustfritt.    Dei er ikkje magnetdrivne.  Dei som er i støypejarn er laga for temp frå 2 opp til 110 grader - dei som er laga av rustfritt er for temp frå 15 til 65 grader.      Det er vel den i rustfritt som er aktuelt går eg ut frå. Eg vil tru at modellane i rustfritt er heller kostbare i innkjøp.

Desse pumpene ser ikkje ut til å vera  veldig "servicevennlege" så om du skal demontera den for å rensa den så krevst det meir enn to hender.
 
Vi gikk for en billigere "versjon,kopi" av disse pumpene, i støpejern, som tåler 2-110 grader. Så vi får no teste denne ut å se hvordan den fungerer for oss:)  skal også montere filter for å ta de groveste partiklene. Er pumpe hus i støpejern fyfy? Ser jo at rustfritt er et renere alternativ.
 
Desse pumpene som er laga av støyejarn er laga for radiatorsystem - ikkje for bruksvatn…  Derfor også den høge temperaturen.  Eg er litt usikker på om støypejarn er tingen å meska med - det kan sikkert andre sei noko om.      Og så kan det tenkjast at støypejarnet  er overflatebehandla/mala - og isåfall med kva ?    Eg er no ein smule skeptisk…
 
Det står under bruk , at den er for div varmesystemer, men også for kranvannsystemer for husholdnings bruk. Men også at enkelt driftsmodi ikke kan brukes til drikkevannet formål??? Hvilke driftsmodi dette er står det ingenting om.
 
Tilbake
Topp