Ja, om du har meldt deg på, og heter Tom Vegard så er du med?!tomv skrev:står jeg på lista?
tomv skrev:så jeg stiller min plass til disposisjon da!.. dessverre
Leif T skrev:tomv skrev:så jeg stiller min plass til disposisjon da!.. dessverre
Jeg tar den! Og jeg fikk ordnet barnevakt, jess.
Rolf skrev:Forresten, jeg kom på en ting. Jeg har en humleplante i hagen som tar helt av, funnet på en fraflyttet gård i indre østfold av min farfar for 40-50 år siden. Jeg tror den, etter to år hos meg, er klar for at man kan ta løs en rotbit eller to, om noen som skal til Ringnes i morgen vil ha. Skuddene er allerede relativt lange, men det går nok greit med transport.
Har ikke hørt noe om det, men det er ikke usannsynlig nei.Nøkleby skrev:Dette er kanskje et arrangement det kan være lurt å ha en sjåfør hjem fra?? Eller??
Om du har en til overs tar jeg gjerne 2 jeg også ;DRolf skrev:Forresten, jeg kom på en ting. Jeg har en humleplante i hagen som tar helt av, funnet på en fraflyttet gård i indre østfold av min farfar for 40-50 år siden. Jeg tror den, etter to år hos meg, er klar for at man kan ta løs en rotbit eller to, om noen som skal til Ringnes i morgen vil ha. Skuddene er allerede relativt lange, men det går nok greit med transport.
Nei - det er det dessverre ikke... Jeg må pga for stramt program kaste inn håndkleet i siste øyeblikk. :-(jikvig skrev:Da er det nok en gang fullt