Guidet "Hjemmebryggeromvisning" på Ringnes Bryggeri, Gjelleråsen

ok.
men, det ser veldig ut som jeg ikke har mulighet til å bli med!  :'(
så jeg stiller min plass til disposisjon da!.. desverre
 
Leif T skrev:
tomv skrev:
så jeg stiller min plass til disposisjon da!.. dessverre

Jeg tar den! Og jeg fikk ordnet barnevakt, jess.

Flott, da ordnet det seg uten hjelp fra meg da :)
MEN;
Har fått enda et frafall, som betyr at jeg har 1 plass til ledig!
Oppmøte helst før klokken 17.00 på onsdag, ved portvakta. Så vær ute i god tid!
Om dere vil hilse på, er jeg han med hatt og skjegg ;)
 
Skulle spørre  om akkurat det samme. Reiser ganske langt, også tenkte jeg å kombinere det med en handletur på bryggselv etc. Hvis det vanker smaksprøver så får jeg heller ta nsb "Det går alltid et (svindyrt) tog", og handle passelig til å bære i en ryggsekk.
 
Forresten, jeg kom på en ting. Jeg har en humleplante i hagen som tar helt av, funnet på en fraflyttet gård i indre østfold av min farfar for 40-50 år siden. Jeg tror den, etter to år hos meg, er klar for at man kan ta løs en rotbit eller to, om noen som skal til Ringnes i morgen vil ha. Skuddene er allerede relativt lange, men det går nok greit med transport.
 
Rolf skrev:
Forresten, jeg kom på en ting. Jeg har en humleplante i hagen som tar helt av, funnet på en fraflyttet gård i indre østfold av min farfar for 40-50 år siden. Jeg tror den, etter to år hos meg, er klar for at man kan ta løs en rotbit eller to, om noen som skal til Ringnes i morgen vil ha. Skuddene er allerede relativt lange, men det går nok greit med transport.

Jeg er igang med å lage meg en bryggers hage, med div korntyper (egen tråd om dette kommer seinere), og har ikke noen humleplanter enda. Hvis du vil adoptere bort et rotskudd så kan det få god plass å boltre seg på og masse frisk luft her på Toten  :skitbra:
 
Nøkleby skrev:
Dette er kanskje et arrangement det kan være lurt å ha en sjåfør hjem fra?? Eller??
Har ikke hørt noe om det, men det er ikke usannsynlig nei.

Rolf skrev:
Forresten, jeg kom på en ting. Jeg har en humleplante i hagen som tar helt av, funnet på en fraflyttet gård i indre østfold av min farfar for 40-50 år siden. Jeg tror den, etter to år hos meg, er klar for at man kan ta løs en rotbit eller to, om noen som skal til Ringnes i morgen vil ha. Skuddene er allerede relativt lange, men det går nok greit med transport.
Om du har en til overs tar jeg gjerne 2 jeg også ;D
 
Såpass med interesse ja, da skal jeg se hva mer jeg finner. Ellers har min far enorme mengder av denne sorten, så kan sikkert fremskaffe mer på litt sikt, er litt usikker på hvor mange skudd min har etter to år. Ellers garanteres intet med tanke på om den faktisk fungerer godt til brygging, men den lukter ganske heftig og jeg får i alle fall drøye mengder humle fra den.
 
Noen som kjører oppover fra byen med en ekstra plass i bilen? mot bensinpenger og en hjemmebrygga IPA?  :ilike:
 
Kim A.
Vi kjører fra Ski om Oslo til Gjelleråsen.

Har plass!

Glem bensinpenger, men Morten tar gjerne mot en IPA.

Send SMS på 907 44 944 hvis du fremdeles vil sitte på.

pål
 
Noen som skal hit i kveld som trenger isolasjon som kan benyttes rundt kjele eller varmtvannskolbe? Er i ferd med å kaste det som står igjen...
 

Vedlegg

  • isolasjon.jpg
    isolasjon.jpg
    177,8 KB · Sett: 187
  • kjele.jpg
    kjele.jpg
    183,5 KB · Sett: 181
Tilbake
Topp