Gummi-lukt fra slanger...

Gahr skrev:
Sers77 skrev:
Er det en standard at den som "klager" alltid er den eneste som har problemer med produkten.
Selvsagt har de allerede solgt flere hundre meter av denne og alle andre er 100% fornøyde, utenom DU!!!  :fyflate: :neinei:

Denne posten gjorde meg litt forundret, mulig jeg bare er treig... Er det Bryggselv du kritiserer her, eller har jeg misforstått noe? Hvis det ikke har vært klager fra flere, hva skal de da si? Hvis en kunde har fått ett produkt med feil og får dette erstattet har de vel gitt den servicen man kan forvente? Skal de sende mail til alle de ev. har solgt til og spørre dem om dehar hatt problemer?

Nei. Ingen kritikk til bryggselv. De har alltid vært utrolig hyggelige.

Mitt spørsmål var om andre har opplevd lukt fra slangene de bruker. Da ble jeg spurt hvor jeg hadde slangene fra og jeg svarte på dette. Ser du postene mine fra før dette sp. Mål så ser du at jeg ikke nevnte hvor jeg kjøpte fra.

Så poenget her er overhode ikke å kritisere hvor slangene er fra eller kritisere noe eller noen. Det var et spørsmål om andre har opplevd lukt fra slangene de bruker.

Men det ble misforstått selvsagt.

Silikon er som kjent organisk og kan råtne

Hannaas skrev:
Sers77 skrev:
helse er ikke så nøye for visse...!  :eek:

Som Gahr påpeker, kan du gjerne være mer spesifikk. Det er ikke enkelt å vite hvem eller hva det er du kritiserer her.

For meg er det relativt klar at h*n mener at det er feil på flere hundre meter med slanger,  og at produsent har hørt om det men mener at det bare er personen som klager som har opplevd det. Hvorfor h*n ikke tenker det er en produksjonsfeil er vel pga paranoia for selskaper/leverandører.

Personlig tror jeg ikke det er tilfellet da dette markedet ikke er stort nok til at folk slipper unna med slikt, er ikke som når telenor sier at det bare er deg som sliter med stabiliteten på internetten din.

Men, det er jo bare det jeg tror h*n sier :)

AlexanderD skrev:
Hannaas skrev:
Sers77 skrev:
helse er ikke så nøye for visse...!  :eek:

Som Gahr påpeker, kan du gjerne være mer spesifikk. Det er ikke enkelt å vite hvem eller hva det er du kritiserer her.

For meg er det relativt klar at h*n mener at det er feil på flere hundre meter med slanger,  og at produsent har hørt om det men mener at det bare er personen som klager som har opplevd det. Hvorfor h*n ikke tenker det er en produksjonsfeil er vel pga paranoia for selskaper/leverandører.

Personlig tror jeg ikke det er tilfellet da dette markedet ikke er stort nok til at folk slipper unna med slikt, er ikke som når telenor sier at det bare er deg som sliter med stabiliteten på internetten din.

Han kan vel svare for seg selv, trenger vel ikke andre som svarer for seg vel?...

janvad skrev:
AlexanderD skrev:
Hannaas skrev:
Sers77 skrev:
helse er ikke så nøye for visse...!  :eek:

For meg er det relativt klar at h*n mener at det er feil på flere hundre meter med slanger,  og at produsent har hørt om det men mener at det bare er personen som klager som har opplevd det. Hvorfor h*n ikke tenker det er en produksjonsfeil er vel pga paranoia for selskaper/leverandører.

Han kan vel svare for seg selv, trenger vel ikke andre som svarer for seg vel?...

Jeg må si som Stoltenberg - alt jeg sier kan og vil bli misforstått

Dessuten tror jeg at dere må la denne tråden få dø nå før flere får diktet opp flere misforståelser

Selvfølgelig kan han det, følte bare jeg var rimelig sikker på hva han sa? Dersom det er feil har ham da all rett til å motsi meg? Føler heller ikke jeg gikk over streken? Gjorde jeg det så beklager jeg..

Tror det er flere missforståelser ute å går, dette var ment ift et senere innlegg og ikke deg olhund :)

Med det sagt så skal ikke jeg si mer :)

Olhund skrev:
Gahr skrev:
Sers77 skrev:
Er det en standard at den som "klager" alltid er den eneste som har problemer med produkten.
Selvsagt har de allerede solgt flere hundre meter av denne og alle andre er 100% fornøyde, utenom DU!!!  :fyflate: :neinei:

Denne posten gjorde meg litt forundret, mulig jeg bare er treig... Er det Bryggselv du kritiserer her, eller har jeg misforstått noe? Hvis det ikke har vært klager fra flere, hva skal de da si? Hvis en kunde har fått ett produkt med feil og får dette erstattet har de vel gitt den servicen man kan forvente? Skal de sende mail til alle de ev. har solgt til og spørre dem om dehar hatt problemer?

Nei. Ingen kritikk til bryggselv. De har alltid vært utrolig hyggelige.

Mitt spørsmål var om andre har opplevd lukt fra slangene de bruker. Da ble jeg spurt hvor jeg hadde slangene fra og jeg svarte på dette. Ser du postene mine fra før dette sp. Mål så ser du at jeg ikke nevnte hvor jeg kjøpte fra.

Så poenget her er overhode ikke å kritisere hvor slangene er fra eller kritisere noe eller noen. Det var et spørsmål om andre har opplevd lukt fra slangene de bruker.

Men det ble misforstått selvsagt.

Silikon er som kjent organisk og kan råtne

Kommentaren min var ikke til noe du har sagt (jeg synes det fremgår ganske klart at du ikke kritiserer Bryggselv!). Jeg lurte på hvorfor Sers77 tilsynelatende mener at de prøver å lure seg unna.

Tilbake
Topp