Gahr skrev:
Sers77 skrev:
Er det en standard at den som "klager" alltid er den eneste som har problemer med produkten.
Selvsagt har de allerede solgt flere hundre meter av denne og alle andre er 100% fornøyde, utenom DU!!! :fyflate: :neinei:
Denne posten gjorde meg litt forundret, mulig jeg bare er treig... Er det Bryggselv du kritiserer her, eller har jeg misforstått noe? Hvis det ikke har vært klager fra flere, hva skal de da si? Hvis en kunde har fått ett produkt med feil og får dette erstattet har de vel gitt den servicen man kan forvente? Skal de sende mail til alle de ev. har solgt til og spørre dem om dehar hatt problemer?
Nei. Ingen kritikk til bryggselv. De har alltid vært utrolig hyggelige.
Mitt spørsmål var om andre har opplevd lukt fra slangene de bruker. Da ble jeg spurt hvor jeg hadde slangene fra og jeg svarte på dette. Ser du postene mine fra før dette sp. Mål så ser du at jeg ikke nevnte hvor jeg kjøpte fra.
Så poenget her er overhode ikke å kritisere hvor slangene er fra eller kritisere noe eller noen. Det var et spørsmål om andre har opplevd lukt fra slangene de bruker.
Men det ble misforstått selvsagt.
Silikon er som kjent organisk og kan råtne