"Hacke" kontrollenheten

Det er mye flinke folk her inne, som vrir og vender på det meste for å optimalisere.

Men er det ingen som har klart å komme inn i hjernen på det tyske vidunderet?

Noe av det jeg kunne tenkt å endre på er;
  • Forsinket oppstart, at den skrur seg på om X antall timer
  • Lyd av og på, for å kunne velge bort irriterende piping når vannet er passelig varmt (dette kan kanskje best løses med å montere bryter på boksen)
  • Endre på "Abort? som gir det meningsløse valget mellom "Cancel" og "Quit"
  • Vise nedtelling til neste humletilsettning, ikke mot slutten av kokingen
  • Erstattet "brewing completed cheers", med "cool down worth" og lydsignal når vørteren har nådd riktig temperatur for å tappes over i gjæringskaret
..sikkert noe mer også


Ingen som føler for å begi seg ut på dette for å høste heder og ære etterpå?
 
Ingen som føler for å begi seg ut på dette for å høste heder og ære etterpå?
Du mener: "Ingen som vil risikere å ødelegge sin egen Speidel så vi andre slipper?" :p

Kunne gjerne tenkt meg litt mer funksjonalitet selv, deriblant muligheten til å pause et program og styre funksjoner (pumpe først og fremst) manuelt, og så "resume" på hovedprogrammet. Forsinket oppstart hadde også vært gull!
 
Var det jeg mente ja, en nobel sjel som risikerer eget utstyr for fellesskapets beste.

Ja, det med resume har jeg også savnet.
Burde vært slik at når man trykker på P, så startes/stoppes pumpen og "resume" kommer opp i displayet. Trykker man H/Start så forsetter den der den slapp. Mulighetene er mange.. og denne hobbyen er full av *kremt* smarte folk.

Skulle det være vanskelig eller kreve diverse program/kabler. Så kunne denne noble sjel tilsendes kontrollenheter for reprogramering mot en neve kroner for jobben.
 
Sist redigert:
Tilbake
Topp