Hjemmebryggertreff Bergen 14 febr 2015, Melkeplassen

Det er maks et øl per person per PF klasse, men du må gjerne ta med flere typer øl utenom konkuranse:)

Ja så det. Jeg får delta med den dere synes er best da hehe ;) Neida, skal nok finne en personlig favoritt.
Jeg tar med noen ekstra typer slik at jeg kan få tilbakemeldinger på ølene mine :)
 
Ja så det. Jeg får delta med den dere synes er best da hehe ;) Neida, skal nok finne en personlig favoritt.
Jeg tar med noen ekstra typer slik at jeg kan få tilbakemeldinger på ølene mine :)

Du må delta med den du tror de fleste vil stemme på :)
 
Ingen påmelding

Greit om dere skriver ned info om ølet type osv, på et A4 ark.
Så skriver vi på et nr på lappen, om dere ikke kommer med info sjøl så får ølet kun et nr. + om det er PF1 eller PF2

Så får dere to lapper når dere kommer, merket PF1 og PF2, så er det bare å skrive på nr på rette lappen og stemme i vei

Er vi heldig så får alle 1 stemme, og alle blir vinnere.:)
 
da er vi rundt 20 stk.++

håper alle har fått satt brygg til PF, men en må ikke stille med brygg i PF om en ikke føler for det.
 
Fint om dei som har øl til konkurransen sender info om ølet
PF1 eller PF2
PF1 er Valken og PF2 hva type osv OG, FG og evnt info en ønsker å gi om ølet

Veldig greit om det er satt opp på en oversiktlig og grei måtte da eg kun kommer til å klippe og lime info

send til: midtvinterblot@gmail.com>
 
Jeg har ikke vært med på noen PF før, er det noe spesielt man bør/må ta med ? Oppblåsbare palmer? Kringler? Smaksglass?
 
godt humør og øl som man ønsker å dele av ulike grunner

kjøper inn plastglass, da blir det litt enklere på søndag.

vi er ca 24 stk, så en bør ha med 12 stk 0,33 flasker til PF, da får alle muligheten til å vurdere ølet, om vi ikke er for grisk.
 
Tilbake
Topp