God aftern ølbryggarar, på tide med min første post her!
Har brygga rundt 10 ølsett no, interessa veks!
Har jo lest ein del rundt brygging ja, og komme fram til eit par ting eg vil endre:
1:Bruke humle (pellets) for bitterhet og aroma
2:Ny gjer safale / saflager ?
3:Ned med gjæringstemperatur frå rundt 20 til 12+-
4:Bytte ut sukker med spraymalt eller maltekstrakt.
Rundt det har eg då nokre spørsmål!
1: Er det stor forskjell på dei ulike humletypane, eller er det berre til å "kjøyre på"? og er 30 Gram i 10 min + 30 gram i 2 min eit ok. eksempel på bruk av humle under koking?
2: Må eg då endre på mengda gjer som blir brukt? Korleis?
3: Ja det må eg vel når eg endrar gjertype frå Coopers? Kva kan eg kjøpe eit billeg fungerande thermometer til koking og til å passe på brygget under gjæring?
4: SPraymalt eller maltekstrakt? Kva type vil vere best mtp pris/resultat (er student..!)
På forhond, tusen takk!
Har brygga rundt 10 ølsett no, interessa veks!
Har jo lest ein del rundt brygging ja, og komme fram til eit par ting eg vil endre:
1:Bruke humle (pellets) for bitterhet og aroma
2:Ny gjer safale / saflager ?
3:Ned med gjæringstemperatur frå rundt 20 til 12+-
4:Bytte ut sukker med spraymalt eller maltekstrakt.
Rundt det har eg då nokre spørsmål!
1: Er det stor forskjell på dei ulike humletypane, eller er det berre til å "kjøyre på"? og er 30 Gram i 10 min + 30 gram i 2 min eit ok. eksempel på bruk av humle under koking?
2: Må eg då endre på mengda gjer som blir brukt? Korleis?
3: Ja det må eg vel når eg endrar gjertype frå Coopers? Kva kan eg kjøpe eit billeg fungerande thermometer til koking og til å passe på brygget under gjæring?
4: SPraymalt eller maltekstrakt? Kva type vil vere best mtp pris/resultat (er student..!)
På forhond, tusen takk!