• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Igloo maskekar 50 l

aakvik

Norbrygg-medlem
En stk pent brukt Igloo kjøleboks selges med kran, gjennomføring og bazooka filter.
Ny pris samlet 1400-1500 selges 700.-
Kan hentes i Drammen, evt leveres i området Oslo-Drammen-Hokksund etter avtale og på dagtid.

aakvik skrev:
En stk pent brukt Igloo kjøleboks selges med kran, gjennomføring og bazooka filter.
Kan hentes i Drammen, evt leveres i området Oslo-Drammen-Hokksund etter avtale og på dagtid.

Hei!

Har du noen bilder av kjøleboksen?

Hva er grunnen til at du selger denne?

Vegard

aakvik skrev:

EDIT

Vegard V skrev:
aakvik skrev:

Hei!

Har du noen bilder av kjøleboksen?
Ligger bilde på bryggselv.no, der jeg kjøpte den sist sommer.
Selges grunnet overgang til Blichman 56 liter meskekjele med Caso 3500 Pro induksjon og March pumpe :) (oppgradering)

Hva er grunnen til at du selger denne?

Vegard

Eriki skrev:
aakvik skrev:

Hei!

Jeg tar den hvis den er fin i formen jeg, mye misfarging? :) Kan du levere på fornebu når du er påvei forbi?
[/quote
Du er førstemann til å svare, så vi kan sikkert avtale levering til uka. Er stadig i Oslo, men usikker på hvilken dag jeg skal innover neste uke. Uansett så fikser vi dette :)
Trenger du den før onsdag så må du ta turen til Drammen.
Ikke mye misfarging, littegrann er det jo etter 10 runder med mesk, fasongen er finfin.

caap86 skrev:
Jeg kan og være interessert hvis du kan sende...
Har den enda ja, han som skulle ha den fikk akutt pengebehov og trakk seg etter at avtalen var gjort.
Vil helst unngå posten, så selges fortrinnsvis til noen som orker å hente den.
Har også en kjølespiral i kobber fra Bryggselv, tenke en 500 lapp for den.

Christoffer J skrev:
Interessert i kjølespiral, ca. lengde og tykkelse på rør? Bor i Drammen og kan hente.
Tror det er 10mm, og 10m, kjøpt på Bryggselv, kan være det ligger noe info på web siden deres.
Skal brygge i helgen, så hyggelig om du tar turen :)

Ble igloen solgt eller var det bare kjølespiralen som gikk unna? Bor i Drammen og kan evt hente igloen hjis den fortsatt ikke er solgt.

Tilbake
Topp