Anders V.
Norbrygg-medlem
Hjemmebryggermiljøet i Norge er fullt av IT-folk og det er derfor på tide å arrangere det første "IKT-NM i Hjemmebrygging".
Arrangementet er tenkt å holdes i Bouvet sine lokaler på Torshov i Oslo fredag 1.november.
Konkurransen vil bli holdt både som Publikums Favoritt og med fagdømming på stedet og det vil være rikelig med fine premier.
OBS: Det vil også bli gitt premier for de meste nerdete stander og tappekraner.
Lokalene setter noe begrensninger på max antall bryggere og publikummere, så jeg tror vi må sette en øvre grense på 30 brygg for servering.
Hvem kan delta? Tja, siden det er et IKT-NM, så er det vel bryggere som jobber (evt studerer) innen IKT. Tror ikke vi prøver å definere det noe bedre enn det.
Mer info om praktikaliteter kommer etter hvert.
Høres det interessant ut?
Noen som har lyst til å være med å delta?
Edit:
For påmelding, send meg en PM med navn, email, firma, evt navn på bryggeri og antall brygg. Førstemann til mølla er med.
Når det gjelder publikumsbilletter, så åpner vi for dette etter sommeren.
Arrangementet er tenkt å holdes i Bouvet sine lokaler på Torshov i Oslo fredag 1.november.
Konkurransen vil bli holdt både som Publikums Favoritt og med fagdømming på stedet og det vil være rikelig med fine premier.
OBS: Det vil også bli gitt premier for de meste nerdete stander og tappekraner.
Lokalene setter noe begrensninger på max antall bryggere og publikummere, så jeg tror vi må sette en øvre grense på 30 brygg for servering.
Hvem kan delta? Tja, siden det er et IKT-NM, så er det vel bryggere som jobber (evt studerer) innen IKT. Tror ikke vi prøver å definere det noe bedre enn det.
Mer info om praktikaliteter kommer etter hvert.
Høres det interessant ut?
Noen som har lyst til å være med å delta?
Edit:
For påmelding, send meg en PM med navn, email, firma, evt navn på bryggeri og antall brygg. Førstemann til mølla er med.
Når det gjelder publikumsbilletter, så åpner vi for dette etter sommeren.