Eriki skrev:Nå har jeg lest igjennom tråden, men finner ikke helt dette:
Er det typeriktighet man dømmer på, eller er det smak, kreativitet og alt det andre rundt ølen?
OleA skrev:I denne konkurransen bør det vel nesten kreves at det benyttes en del utstyr hentet fra utrangerte PCer. Hjemmelaget magnetrører laget av PC-vifte og magneter fra slaktet HardDisk f.eks. Det kan også være kjekt å vite om øl er en release candidate, en beta, eller om det sågar skulle finne på å være en v5.0. Med min hang til friprog, så mener jeg jo at oppskrift bør underlegges GPL-lisens, men når jeg ser på deltakerliste så ser jeg for meg motbør her
$ sudo make beer
OleA skrev:Med min hang til friprog, så mener jeg jo at oppskrift bør underlegges GPL-lisens, men når jeg ser på deltakerliste så ser jeg for meg motbør her
oysts skrev:Aldri vært med på slike arrangement før så må spørre siden jeg er veldig blank. Skal det sendes inn flasker til fagdømmingskonkurransen eller gjøres bedømmingen på eventdagen? Hva er i så fall reglene man må følge? En viss flasketype, hvor mange flasker, osv..?
Øystein
NicolaiGj skrev:Legger inn en stemme for at emneknaggen på Twitter blir #iktnm!
Eriki skrev:Kunne vi fått en oppdatert deltakerliste? Moro å se hvem og hvilke firma som deltar