IKT-NM i Hjemmebrygging 2013!

Anders V.

Norbrygg-medlem
Hjemmebryggermiljøet i Norge er fullt av IT-folk og det er derfor på tide å arrangere det første "IKT-NM i Hjemmebrygging".

Arrangementet er tenkt å holdes i Bouvet sine lokaler på Torshov i Oslo fredag 1.november.

Konkurransen vil bli holdt både som Publikums Favoritt og med fagdømming på stedet og det vil være rikelig med fine premier.
OBS: Det vil også bli gitt premier for de meste nerdete stander og tappekraner.

Lokalene setter noe begrensninger på max antall bryggere og publikummere, så jeg tror vi må sette en øvre grense på 30 brygg for servering.

Hvem kan delta? Tja, siden det er et IKT-NM, så er det vel bryggere som jobber (evt studerer) innen IKT. Tror ikke vi prøver å definere det noe bedre enn det.

Mer info om praktikaliteter kommer etter hvert.

Høres det interessant ut?
Noen som har lyst til å være med å delta?

Edit:
For påmelding, send meg en PM med navn, email, firma, evt navn på bryggeri og antall brygg. Førstemann til mølla er med.
Når det gjelder publikumsbilletter, så åpner vi for dette etter sommeren.
 

Vedlegg

  • IKT_nm_liten.png
    IKT_nm_liten.png
    20,1 KB · Sett: 1.352
Velkommen som første deltaker i IKT-NM Fredrik! :)
Spre ordet videre. Jeg har tenkt å lage en Meetup også for å markedsføre eventet inn i hardcore nerdemiljøet også.
 
Dette varmer et utvikler hjerte  :)
Her skal jeg definitivt stille med et nerdeøl, regner med det blir mange tappetårn med div gadets på.
 
Genial! Legger den inn i kalenderen så får jeg ta utfordringen med at dette er dagen etter RSA Europe på et senere tidspunkt.
 
hehehe....kult, hadde vært moro, men er jo litt langt å reise fra Bodø til ei bygd sørpå for slikt :)
 
geokri skrev:
hehehe....kult, hadde vært moro, men er jo litt langt å reise fra Bodø til ei bygd sørpå for slikt :)

Men finnes det noe bedre grunn til å dra til en bygd sørpå enn dette da? ;)
 
For påmelding, send meg en PM med navn, email, firma, evt navn på bryggeri og antall brygg. Førstemann til mølla er med.
 
Glimrende initiativ Anders!

Denne skal inn i kalenderen!  :skitbra:
 
Gode nyheter!

Vi har fått med Bryggselv som hovedsponsor for IKT-NM i Hjemmebrygging 1. november. 
Det gjør at vi kan stille med enda flere og enda flottere premier! :-D

Vi har allerede 15 påmeldte brygg. Som tidligere sagt har vi plass til ca 30 brygg, så det er fremdeles plass til noen flere.
 

Vedlegg

  • logo_bryggselv_høyoppløselig.jpg
    logo_bryggselv_høyoppløselig.jpg
    1,1 MB · Sett: 1.561
Anders_1979 skrev:
Hva blir det neste? Snekker-NM i hjemmebrygging 2013?  :jaha:

Snekker -NM? Eller arkivar-NM?  Ja, hvorfor ikke?
Man har jo ikke mer moro enn man lager selv, vet du!  :)
 
Kult :) Skal ikke se bortifra at en Hostmaster vil delta på detta.
Vi gutta på drift må iallefall sørge for å slå disse kode-plotterne :p
 
Fredda skrev:
Kult :) Skal ikke se bortifra at en Hostmaster vil delta på detta.
Vi gutta på drift må iallefall sørge for å slå disse kode-plotterne :p

Kanskje vi må dele oss inn i kategorier etter hvert? Infrastruktur, kodere, Office-jockeys, PPT-predikanter osv... Men det får bli neste år.
Send meg en PM med dine koordinater, så er du/dere påmeldt!
 
Da har jeg sendt en PM angående påmelding :)

Hvor mange bryggere er påmeldt? Og hvor mange publikummere regner dere med at lokale kan holde? :)
 
Fredda skrev:
Da har jeg sendt en PM angående påmelding :)

Hvor mange bryggere er påmeldt? Og hvor mange publikummere regner dere med at lokale kan holde? :)

Vi har 15 påmeldte bryggere så langt, flere med 2 brygg hver. I tillegg har en del som har sagt de skal stille med et brygg, men som ikke har bekreftet ennå. Tror ikke det blir noe problem å fylle de 30 plassene.
Når det gjelder publikum, så er tanken å slippe inn ca 200-250 pers. Største begrensning er egentlig siste delen av prosessen: brygge-smake-drikke-utslipp. Det er bare tre toaletter i den etasjen, så jeg tror vi må leie inn noen ekstra kapasitet. :-D
 
Tilbake
Topp