Interesse for kjøp av malt i Oslo-traktene....?

Martin E skrev:
Det hadde vært sjef. Selger ikke Haandbryggeriet i Drammen malt i sekker?

Joda, det gjør de. Det har i hvert fall aldri vært nei i Jens' munn når jeg har ønsket å kjøpe. Men som det fremgår av meldingen fra Vin og Bar ihht Lars' lenke åpner de snart butikk i Oslo. Hipp hurra.

Hadde vært kult, hvis det er rimelig i nærhet i oslo så det er mulig for kollektivbrukere også å hente.

Mulighet for å få det knust i samme slengen? (Litt som på kaffebarer der du får kjøpt hele kaffebønner, eller at de maler for deg.. : )

Regin Smiður skrev:
Er det mange som bor i Oslo-området her?
Og eventuelt har en ønsketanke om et "maltutsalg"?

I min virkelighet er Lillestrøm absolutt "Oslo-området". Skal man ikke ha en sekk, så er det fin gangavstand fra Lillestrøm stasjon, skal man ha mer leverer de på døra for en minimal sum. Og det er før de åpner utsalg på Grünerløkka.

Chriselv skrev:
Nå mangler det bare et skikkelig utsalgssted i Trondheim! Vi må overtale Ola på Petit  ;D
Det er nå mulig å kjøpe våre produkter på Vinråstoff huset i Trondheim. Det er kun få dager siden vi sendte opp en pal med malt, etc. til de. :)

- Jan Andrè
VinOgBar.no

jikvig skrev:
1. november ble det sagt da jeg var innom forrige uke

- Eller kanskje enda litt tidligere, ble det sagt da jeg var innom nå på lørdag. Jeg har antakelig besøkt Lillestrøm i den typen ærend for siste gang, og takk for det!

Tilbake
Topp