• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Kjele (30 l) og platekjøler selges

Har akkurat hatt en opprydning i bryggeutstyret og selger unna utstyret jeg sjeldenhet bruker:

30 liters kjele med kuleventil selges fra Morebeer selges for kroner 800,- (http://morebeer.com/view_product/8419/103458/Heavy_Duty_Brew_Kettle_-_With_Ball_Valve_32_Quart_8_Gallon). Jeg har to slike kjeler, men bruker kun den ene. Kjelen jeg selger har jeg kun brukt til å koke opp rent vann, så den fremstår som ny. Det innvendig nedre inntaket (for pick up tube eller lignende) har en gjengefeil, men fungerer fint til tross for dette.

Platekjøler (Shirron) med nødvendige og ekstra koblinger og slanger selges for kroner 600,-
(http://morebeer.com/view_product/6242/102203/Brazed_Plate_Wort_Chiller_-_Shirron).

Utstyret kan ses og hentes i Oslo (Nedre Kampen) eller sendes til resten av Norge (kjøper betaler frakt og på forhånd).

Send melding til 45 40 48 07, dersom du er interessert.

PS! Jeg har så klart bilder, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å legge de opp med annonsen. Kan sende på e-post eller som MMS.
 
Fikk melding fra deg at kjelen var solgt selv om jeg hadde første innlegget på forumet hvor jeg uttrykte ønske om å kjøpe kjelen!!

Dette er ikke i henhold til reglene for kjøp å salg på Norbrygg!! :mad:

Salgsannonser:
- Beskrivelsen av varen. Ikke henvis til andre nettsteder men legg inn bilder mm på selve forumet slik at annonsen kan stå på seg selv.
- Prisen du skal ha for varen. Får du en kjøper som vil gi dette for varen er varen ansett som solgt.
- Her er det første mann til mølla. Når noen ønsker å kjøpe varen til oppgitt pris plikter du å selge, og har ikke mulighet til å vente på høyere bud.
- Alle kjøp skal postes i det relevante topic av kjøper. Kjøp som er avtalt via PM, email, SMS eller telefon tillates ikke. Ønsker man å selge gjennom private kanaler må man først poste om at salget er avbrutt, forutsatt at ingen kjøper har meldt seg i salgstopicet. Merk at dette KUN gjelder salg hvor ingen kjøper har postet offentlig.
 
Jeg er ikke så aktiv på forumet lenger og har som følge av dette dessverre ikke fått med meg ditt innlegg før nå Kittelsen, så beklager sent svar.

Det er helt riktig som du sier at jeg ikke har fulgt reglene og at som en konsekvens av dette har du ikke fått kjøpt kjelen slik som du burde. Kritikken din er absolutt på sin plass og jeg forstår at du er irritert. Jeg var dessverre ikke klar over at reglene var slik og jeg solgte derfor til den som jeg oppfattet som den som først meldt sin interesse. Jeg er klar over hvor dårlig unnskyldning dette er, jeg burde så klart lest reglene, men det er nå en gang den eneste unnskyldningen jeg har.

Jeg har nå lest reglene og skal forholde meg til dem i fremtiden. Som en liten plaster på såret er du velkommen til å komme innom å hente en sixpack hjemmebrygget øl en dag det passer begge oss. Forhåpentligvis hjelper det litt på irritasjonen. Jeg bor på Tøyen, nær (men ikke i) botsfengslet.

Kay Lægraid Iversen

____________________
Redigert: Skrivefeil
 
Tilbake
Topp