• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Til Salgs Kjeler/pumper div

Selger unna en del da jeg må endre oppsett i ny bosituasjon!

Holder til i trondheim, sjetnemarka for de som er kjente.

Kokekjel 98ltr bryggselv, satt på kran midt på, sveisefri klemringkobling med bend på innsiden, flott whirlpool med hjelp av min chugger.

2000,-

Meskekjel 56ltr morebrew med kraftig og god falskbunn, sveiset kran og termometer gjenger (plug and play, skru inn det du vil)

- håndtak på lokk er brutt av, dog ingen hull, skulle ha fått det punktsveiset på igjen.

2500,-

Blichmann gassbrenner jumbo regulator 27kw

1500,- solgt!

Chugger center inlet kjøpt hos bryggselv

1200,- solgt!

Kommer trolig mer etterhvert.

Kan ordne bedre bilder, men kort og greit er utstyret veldig godt tatt vare på og er det aktuelle på bildene. Passer fint sammen til å lage alt øl, men begrenser seg i mengde om det skal være sterkt.
 

Vedlegg

  • received_10153535010845783.jpeg
    received_10153535010845783.jpeg
    188,7 KB · Sett: 234
  • FB_IMG_1444754414966.jpg
    FB_IMG_1444754414966.jpg
    68,8 KB · Sett: 232
Sist redigert:
Kjøper brenneren. Kan hentast av ein som bur i Alf Godagersveg, som skulle vera i ditt nabolag (?)
 
Zenit har sendt forespørsel om pumpe og brenner på pm, må få svar om han tar det eller ikke. Om ikke er dere kandidatene ja. :)
 
Hvordan fungerer denne brenneren? Har du link til den, er på leting etter en lignende brenner. Du får gi beskjed om den ikke blir solgt.


HS
 
Fyn
Hvordan fungerer denne brenneren? Har du link til den, er på leting etter en lignende brenner. Du får gi beskjed om den ikke blir solgt.


HS
Fungerer utrolig bra, men krever at du monterer jumboregulator for å få høyere trykk på gass gjennom. Det er en blichman brenner, du finner den hos morebrew.com mener jeg. :)

Får kok på 98ltr i en garasje selv i minus. ;)
 
Tilbake
Topp