Tor.
Norbrygg-medlem
Jeg bruker lik pumpe på kokende vørter. Har ikke hatt problemer.Hvilke temperaturer kan denne pumpen operere på?
Jeg bruker lik pumpe på kokende vørter. Har ikke hatt problemer.Hvilke temperaturer kan denne pumpen operere på?
Den er magnetdrevet, så det stemmer sikkert det.Hvis denne er magnetdrevet.. Mange magneter mister effekten hvis de er varmet opp til over 80C. Da kan de permanent miste effekten etter gjentagende ganger/tid. At den er rated til 80C samsvarer jo godt med temperaturen for magneter..
Den er grei! Vi kan jo møtes på Ullevål, slik vi gjorde da jeg kjøpte ball-lock adapteret av deg.Jeg tar pumpa
FrekkasJeg tar pumpa
Dersom du vil selge autospargen separat tar jeg den. Prisen blir vi alltids enige om.
T-leddet er nok solgt. Sensoren kjøpte jeg fra auberins.comDet T-leddet med sensor, er vel solgt nå, men hvor får man slike fra?
Og hva inngår i sekkeposten med rustfritt? Der er flere bilder med rustfritt i post nummer to i denne tråden, er det alt sammen med termometer etc, eller er det de delene som er sammen på bildet (med hurtikoblinger og kuleventiler)?
Sendt deg en pmJeg har en autosparge jeg kan selge.
samt alle hurtigkoblingene på det samlebildet om du selger de "separat" og til en noenlunde pris!Rustfri 1/2" gjennomføring fra brewpi.com, for whirlpool etc.: 100 kr
Rustfri 1/2" gjennomføring (Bryggmaker). Perfekt for Beer brew 30 og 60. 100 kr
Sending går greit. Nypris på koblingene, med Norbrygg-rabatt, er 1380 kroner. Du kan få dem for 600. Da blir det vel til sammen 800 + frakt. Høres det ok ut?Jeg ønsker å kjøpe begge gjennomføringene
samt alle hurtigkoblingene på det samlebildet om du selger de "separat" og til en noenlunde pris!
Må sendes dog.