• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Solgt/Kjøpt Diverse bryggeutstyr

Hvis denne er magnetdrevet.. Mange magneter mister effekten hvis de er varmet opp til over 80C. Da kan de permanent miste effekten etter gjentagende ganger/tid. At den er rated til 80C samsvarer jo godt med temperaturen for magneter..
Den er magnetdrevet, så det stemmer sikkert det.
 
Det T-leddet med sensor, er vel solgt nå, men hvor får man slike fra?
Og hva inngår i sekkeposten med rustfritt? Der er flere bilder med rustfritt i post nummer to i denne tråden, er det alt sammen med termometer etc, eller er det de delene som er sammen på bildet (med hurtikoblinger og kuleventiler)?
 
Det T-leddet med sensor, er vel solgt nå, men hvor får man slike fra?
Og hva inngår i sekkeposten med rustfritt? Der er flere bilder med rustfritt i post nummer to i denne tråden, er det alt sammen med termometer etc, eller er det de delene som er sammen på bildet (med hurtikoblinger og kuleventiler)?
T-leddet er nok solgt. Sensoren kjøpte jeg fra auberins.com

Sekkeposten rustfritt gjelder bildet med hurtigkoblinger etc., men hvis det er enkelte deler du trenger, så er jeg åpen for å dele det opp litt, eventuelt slå ting sammen til en litt bedre pris.
 
Jeg ønsker å kjøpe begge gjennomføringene
Rustfri 1/2" gjennomføring fra brewpi.com, for whirlpool etc.: 100 kr

Rustfri 1/2" gjennomføring (Bryggmaker). Perfekt for Beer brew 30 og 60. 100 kr
samt alle hurtigkoblingene på det samlebildet om du selger de "separat" og til en noenlunde pris! :)
Må sendes dog.
 
Jeg ønsker å kjøpe begge gjennomføringene

samt alle hurtigkoblingene på det samlebildet om du selger de "separat" og til en noenlunde pris! :)
Må sendes dog.
Sending går greit. Nypris på koblingene, med Norbrygg-rabatt, er 1380 kroner. Du kan få dem for 600. Da blir det vel til sammen 800 + frakt. Høres det ok ut?
 
Tilbake
Topp