Kjøp av CO2 flasker i Bergen?

Jeg har hørt at men kan få kjøpt billige CO2 flasker et sted i fyllingsdalen, noen som vet noe om det?

Ja, jeg vet noe om det.  Firmaet heter NOHA og driver med brann og sikkerhetsutstyr. Problemet er bare at de ikke er i Fyllingsdalen lengre, men på Damsgård.  Og midt i flytteprosessen - var innom for å hente et par flasker i går og da var det ikke et menneske tilstede....  Foreslår at du prøver neste uke, her er adresse og sånn:

NOHA avd. Bergen flytter til nye lokaler
Ny besøksadresse er: Damsgårdsveien 143. 5160 Laksevåg. Nytt telefonnr. 55 34 01 50, Faks. 55 34 01 51

Velkommen til oss.

Synd de flytter. Før lå de i gangavstand fra leiligheten min. Men, ok, nå ligger de i gansavstand fra jobb, så det er jo ikke så ille likevel...

Vet ikke om de selger flasker, men jeg har i alle fall betalt 200-300,- for å fylle 2,9 kg.

Gammel tråd, men her er min erfaring:
Jeg jobber i nabobygget til Noha på Damsgård, og kjøpte en 6kg flaske for 1000,- i dag :skitbra: De hadde ikke flere småflasker nå men de fikk mange henvendelser fra bryggere og laget gjerne til flere. Dog har de en 40kg flaske til 3-4tusen på lager.

Tilbake
Topp