• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Komplett bryggeri selges

Speidel braumeister 20 med thermokappe. Brukt på 32 brygg. Kjøpt av Petit Juli 2010
The Barley Crusher mill også brukt 32 brygg.
Blichmann, Beer Gun
Petit varmeplate
6 stk Cornelius 19 liter fat.
CO2 regulator med 4 avgreninger.
CO2 flaske 6kg
5 stk UT-200
ErlenMeyer kolbe 5l
Hjemmelaget kjøler i kobber.
4 Perlic kraner
Div Gjærlåser
Div Gjæringskar
Vekt
Korketang
Korkemaskin bordmodell
Bryggebord på hjul
Flere ball lock koblinger, inn og ut.
2 hydrometer og "målerør"
Magnetrører
+div småtteri

Primera LX810 etikett printer.
Blekkpatroner, 24 svarte og 24 farge
Etiketter high gloss 4x3", 10 ruller, tror det 800 etiketter pr rull.
(blekk og etiketter for 25.000 kr)

Brygget 1 gang i 2013 og 1 gang i 2014, selges derfor samlet for 35.000

Ta kontakt på speidel@liabryggeri.no for spørsmål og/eller "visning"

Leif Ivar

barley-crusher.jpg 90minIPAwall.JPG blekk og etiketter.jpg co2-regulator.jpg cornelius.jpg printer.jpg utstyr.jpg bryggebord.jpg
 
Ja jeg vil ihvertfall forsøke det først. Jeg hater å drive med kjøp og salg og sending og dill, så jeg håper egentlig at noen kommer og henter hele greia. Når jeg tenker meg om kan bordet utstyret ligger på også følge med. Det er i rustfritt stål hele bordet!
 
Og for info slags skyld....

Beergun
Varmeplate
2 * corny
2 * perlick
2 * UT 200

Er det jeg er mest interessert i :)
 
Ved splitting er jeg interessert i:

2 x ut200
Magnetrører
Kolben
Vekta

Er også litt interessert i skriveren hvis den ikke er for dyr..

Easybrew
 
Ja, Gahr, eller, jeg har faktisk ikke vært blant de døde, heldigvis. :) Det har gått litt i ciderlaging, noe brygging her og der, og ellers litt vel mye jobb. Skal ikke kapre Leffe sin salgstråd noe mer enn det, men jeg tenkte være her litt oftere fremover. Forumet er jo litt hjertebarnet mitt, som nå har vokst seg stort. :)
 
i grunnen interessant hele pakken synes jeg, men er i dyreste laget for meg.... uansett, hvordan er mulighetene for å sende alt samlet, tro?
 
Er alltid bra å bumpe opp tråden Eduard ;) Det er så lite brygging for tiden, og samtidig er det såå mye godt å få kjøpt, så jeg velger å ihvertfall ta en pause.

Har inngått avtale om salg av alt unntatt printeren i dag. Så hvis noen vil ha en genial etikett skriver, og etiketter og blekk nok for en hel bryggerkariere er det bare å sende bud! Send bud på mail eller pm! Nypris på printeren mener jeg var over 20000, og som sagt er det blekk og etiketter for 25000, men alle bud blir overveid!
 
Hvis noen er interessert kan de jo sende meg en etikett, så kan jeg sende ett printet eksemplar tilbake!?
Tar ett visst forbehold hvis det blir mange da men....
 
Tilbake
Topp