• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Komplett Speidel tilsalgs

Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gir du deg helt med bryggingen? Du og Richard var vel de som virkelig holdt Ølportalen oppe. Må si at jeg lærte mye av dere to.
 
GeirJ skrev:
Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gir du deg helt med bryggingen? Du og Richard var vel de som virkelig holdt Ølportalen oppe. Må si at jeg lærte mye av dere to.
[/quot
GeirJ skrev:
Ikke at jeg har noe med det, men hvorfor gir du deg helt med bryggingen? Du og Richard var vel de som virkelig holdt Ølportalen oppe. Må si at jeg lærte mye av dere to.

Jeg har ikke gitt meg ;-)
 
585a86f1-f970-7e7b.jpg

585a86f1-f97f-d0a5.jpg

585a86f1-f995-bab7.jpg


God brygging her i dag ;-)
 
Kan være mange gode grunner for å gi opp ølbrygging, har selv hatt noen år av....pga ny samlivsform og to herelige små barn.....ser for meg at det kan skje andre ting i mitt liv som kan påvirke mine hobbyer....
 
Aldri la øl og brygging vike, for det har Øllah sagt ;-)
Synd at Fei gir seg, men tipper han kommer tilbake når Speidel releaser ny modell forgyllet i gull og pyntet med diamanter.
 
Så Fei har blitt religiøs, og drikker ikke mer... Hmm, har han glemt at Jesus første mirakel var å gjøre vann om til vin (selv etter at gjestene var fulle)? Og at han ble kritisert for å være en "storeter og vindrikker?

Edit: Så på Homebrewtalk.com en som hadde følgende signatur på sin profil: "Jesus was a homebrewer"
 
Tilbake
Topp