• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Komplett utstyr(og vel så det:) vurderes solgt:

Får mange henvendelser på salg av deler, det er dessverre ikke aktuellt på dette tidspunkt, alt eller ingenting ;)

Har dessverre gått litt lei og samtidig funnet ut at jeg bruker litt vel mye tid og penger på denne hobbyen. Derfor lister jeg opp alt jeg har og vurderer å selge dette til en del under kostpris. Alt virker og er i bra stand. Vil helst selge alt komplett til noen i startfasen enn å dele opp og selge litt her og der. Vil ikke sende i posten, men kan møtes i retning molde, kristiansund, oppdal/trondheim. Bor på sunndalsøra.

1 stk 36L alukjele med kran og tempmåler: http://www.ebay.com/itm/10-Gallon-B...86?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19c214b5e2
1stk 30L alukjele med 1stk varmeelement fra vannkoker

1stk 26L hyttekjele, rustfri med 2stk varmeelement og krane

1stk stativ for krabbekoker inkl slange og kobling

1stk 60L labbdunk med krane, isolert med liggeunderlag

1stk kjøleboks fra Biltema, 24L

2-3stk 30L gjæringsdunker

2stk magnetrørere med 2L erlen meyer kolbe

2-stk rister for å ha i bunn av kjele ved biab

1stk meskepose/biab

røresleiv, malingsblander

1stk O₂ regulator for bruk i vørter

2stk 3kW burco elementer, komplett med pakninger og mutter

2stk "dypp"varmeelementer på 2kW hver

1stk komplett CO₂ utstyr som inkluderer: 3 19L fat, en CO₂ flaske med regulator(to utganger), picnickrane med slange.

ca 40stk 0.5L flasker med stativ, korkeapparat(bordmodell), korker, flaskevasker

1 pose med diverse koblinger/kraner

1stk varmtvannstank som er delt i to, 100L hver

+ sannsynligvis mere krimskrams som jeg ikke kommer på i farten men som selges med.

Nypris på dette anslår jeg har kostet meg ca 15tusen. Lufter alt dette for salg for 8000,-
 
Hvis du ombestemmer deg angående å sende med posten, vil jeg gjerne vite hva du vi ha for dette:

1stk komplett CO₂ utstyr som inkluderer: 3 19L fat, en CO₂ flaske med regulator(to utganger), picnickrane med slange.
 
Først av alt: Går det an å bli lei og slutte?!? :eek:

Terje W skrev:
1stk O₂ regulator for bruk i vørter

Hva slags regulator er dette? Til skikkelig O₂ flaske eller av den typen man kjøper på Jula?
Er interessert i denne!  :)
 
Gahr skrev:
Anders_1979 skrev:
Gahr skrev:
Terje W skrev:
Har dessverre gått litt lei

:eek: Skjønte ikke helt den setningen. Skal du slutte å brygge??

Jeg synes den setningen sier seg selv jeg...gått lei, gidder ikke mer  :)

Det er det jeg ikke skjønner. Er det mulig å gå lei av dette? Trist å høre.

Lei og lei fru blom :) Med hus, hytte, båt, kjærring og to små unger så har jeg egentlig nok å henge fingrene i. Men det er ikke solgt enda ;)
 
Aleksander_B skrev:
Først av alt: Går det an å bli lei og slutte?!? :eek:

Terje W skrev:
1stk O₂ regulator for bruk i vørter

Hva slags regulator er dette? Til skikkelig O₂ flaske eller av den typen man kjøper på Jula?
Er interessert i denne!  :)

Den er bestilt fra england etter tips fra medlemmer her.
 
Terje W skrev:
Aleksander_B skrev:
Først av alt: Går det an å bli lei og slutte?!? :eek:

Terje W skrev:
1stk O₂ regulator for bruk i vørter

Hva slags regulator er dette? Til skikkelig O₂ flaske eller av den typen man kjøper på Jula?
Er interessert i denne!  :)

Den er bestilt fra england etter tips fra medlemmer her.

Dersom du er villig til å sende den, kan du sende meg linken hvor du kjøpte regulatoren? :)
 
Tilbake
Topp