Kontingent 2020

gustavf

Sentralstyre
Faktura for kontingent i 2020 blir sendt ut i løpet av de første ukene i januar.

Nytt i år:
  • Kontingenten sendes som eFaktura dersom du er registrert i Vipps.
  • Du kan betale både i nettbanken og i Vipps. Betaler du i nettbanken får du tilbud om avtalegiro slik at neste års kontingent betales automatisk.
Har du avtalegiro blir du varslet på SMS før kontingenten trekkes fra konto og du kan stoppe betalinga i nettbanken.

De som ikke har Vipps får kontingentfaktura tilsendt på e-post eller brevpost, på samme måte som før.

Faktura for kontingent sendes til alle som er registrert som medlem i 2019.
 

gustavf

Sentralstyre
Hvis alt går som planlagt, skal de fleste medlemmene få kontingentgiro i dag og i morgen.

Det er veldig sjelden ting går som planlagt når det gjelder kontingentgiroer, vel å merke.
 

gustavf

Sentralstyre
Da skal se som har registrert riktig telefonnummer i Hypersys og har Vipps, uten å ha reservert seg mot efaktura der, ha fått kontingenfaktura. Fakturaen skal også være tilgjengelig i nettbanken og betaler du der får du tilbud om avtalegiro, så går neste år helt av seg selv.

De som har registrert feil telefonnummer... Tja... Vipps bruker telefonnummer.
 

msevland

Sentralstyre
Plinget inn betalingsvarsel fra både bank og Vips. Særdeles enkelt
Takk for et flott tiltak :)
 

Jørgen O

Fylkesleder
Jeg betaler ikke regninger i Vipps, men har fått betalingsdetaljer også på mail. Når du legger inn betalingen, vil du i etterkant få spørsmål om avtalegiro da også.
 
Sist redigert:

Frode Krogstad

Leder Norbrygg
Sentralstyre
Takk @Frode Krogstad og @JensD, som har håndtert alle henvendelsene der det ikke gikk særdeles enkelt. For eksempel alle som hadde feil telefonnummer registert, så fakturaen havnet i nettbanken til feil person.
Vi jobber så fort vi kan og finner løsninger fortløpende med de problemene som kommer opp etter hvert. Ikke alle får svar like raskt som normalt, men ingen blir glemt :)
 

gustavf

Sentralstyre
Jeg prøvde å opprette avtalegiro, men fikk "Feil med kundedata".

Det kan være en feil i kommunikasjonen med banken din og banken til Norbrygg. Ta kontakt med banken din og spør om de kan finne ut hva feilen skyldes.

Eventuelt: Vent til neste år og betal kontingenten manuelt da også :)
 
Topp