Maltet hvete tilovers

Gentlemen!

Gledelig Jul!  Fjerde Juledag (Dvs ni dager igjen av Julen - her i gården begynner vi _ikke_  feire i august og avslutter Julaften!  >:D ), Juleferie, Dragen på jobb, ruskevær som ikke innbyr til hverken fly- eller spasértur - dvs bryggedag!  ;D

For tur står idag en Spitfire Mk II.  En _svært_ fjern slektning av Shepherd Neame's Spitfire.  Heldigvis ble det bygget mange utgaver (Mk's) av flyet Spitfire, så jeg har igjen mange forsøk før det begynner å ligne - men godt blir det!

Da "oppdager" jeg (Les: kommer på igjen) at jeg ahr en full sekk med maltet hvete fra Maris Otter, som jeg ikke kommer til å få bruk for med det første.  Noen i lauget som kan ha bruk for den, så ta kontakt.

MVH

MM
 
Øh, kanskje jeg burde gå og legge meg...  Det, i tillegg til en bryggetabbe idag som er _for_ flau til å offentliggjøre sier vel sitt.....  For mye i hodet på én gang....

Ser vel litt bedre ut om jeg skriver Thomas Fawcett...

MVH

MM
 
Jeg ser vel ikke helt bort fra at jeg kommer til å forsøke meg på en hveteøl igjen, så du trenger ikke kaste den i hvert fall. Men om jeg trenger en hel sekk er en annen sak.
 
Vi kan lage en felles bryggetabbe med en hveteøl en gang. :yes: Min største tabbe var å meske kokt ris i speidelen. :noway:
 
Tilbake
Topp