• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

Maltmølle komplett

Beklageligvis blir jeg nødt til trekke budet. Samboer mener ikke maltmølle er særlig dekorativt. Skal kjøre intensiv overtalelse, så kommer jeg eventuelt tilbake til denne tråden og ser om den fremdeles ligger ute for salg :) Lykke til!

En brygger uten mulighet for å knuse litt..... kan aldri være impulsiv! Kan du med hånden på hjertet si at kunst gjennom tidene har latt seg begrense av mangel på tilgang til nødvendige, velutstyrte, håndtverkere? Enten så gjør man jobben sjæl, med de tilgjengelige midler, eller så lar man noen andre gjøre den.
Jeg skal ikke dømme i så henseende. Men en maltmølle er et must - dersom du vet du har alle ingrediensene og trenger litt knus!

Sist redigert:
Pokker, jeg er overbevist av et forferdelig bilde og en fin kommentar om nødvendighet.. Får jeg mølla for 800 kjøper jeg den i dag.

Maltmølle er jo utrolig kjekt å ha! Da kan du kjøpe basismalt uknust i sekk i stedet og spare ganske mye bare der, i tillegg holder malt seg godt så lenge det ikke er knust, så det funker bedre å ha det stående, osv :)

• Like
Reaksjoner: KB
Tilbake
Topp