Montere vannkokerelement + tappekran i kjele

Heisann, har 2 spørsmål før eg begynner å borre i min nyinnkjøpte bryggekjele (36L fra bryggselv)

Vannkokerelementet er frå ein 99 kroners på Clas Ohlson. Har lest (og det ser også slik ut på den eksisterende pakningen) at det er et 40mm hull som skal til.
Men, veggen på gryta er jo ikkje "flat" som i vannkokeren. Vil dette bli faktisk bli tett?

Skal også borre hull til kuleventil fra biltema. Kor langt frå botnen i kjelen bør denne stå?

LT

Eg har kun montert i eit gjæringsfat av plast og det fungerte heilt fint. Men eg hadde tenkt å gå over til vanleg kjele eg og, så eg er uansett interessert i å høyre kva du (eller andre) kjem fram til.

Den tappekrana monterer du så nedste del av utløpet kjem ca 2-3 cm over kjelebotn. Det er betre å ha den litt for høgt enn for lavt. Har du den for lavt får du mykje gugge med ut. Har du den for høgt må du bikke litt på kjelen for å få ut siste rest av ølet, men det er jo ikkje noko problem om du er forsiktig. Du må nesten sjå an diameteren i kjelen og. Men det er sikkert folk her som har laga fleir kjelar enn meg... Lykke til!

Element og krane kan du tette med Tec7, gjorde det selv i ikke flate bunner.
Kranen må du som sagt ikke sette for lavt, sikkert 5 cm. over bunn så tilter du kjelen for å få ut det du vil.
Anslår du trub til å være 5 liter så heller du i 5 liter vann så ser du hvor høyt den bør stå.

Tilbake
Topp