• Bruk prefiks-funksjonen når du oppretter nye poster i dette forumet.

NM billetter (medlem) selges

malm

 
Hepp!
Grunnet dobbeltbooking lodder jeg stemningen for to stk medlemsbilletter til lørdagens PF.

Mvh Martin
 
Må undersøke litt, men er det mulig å plukke billettene opp hos deg på lørdag (Carl Berner, eller skal du også på PF?)
 
Hepp!

Hvis du vil ha de så skal jeg altså IKKE på PF (da dette jo er bilettene til PF om ikke det var klart...) men de kan uansett hentes på CarlBerner på lørdagen ja :)


Mvh Martin
 
Du sier dobbeltbooking, så da regnet jeg med at du hadde dobbelt med billetter/to billetter for mye. Da håper jeg du forstår hvorfor jeg spør om du også skal på PF!

Hvor på Carl Berner bor du? Langt å gå fra/til kanonhallen?
 
Helt klart. Var bare usikker på om du trodde det var det egentlige NM (altså del 2) og ikke PF, siden jeg skrev NM i trådtittelen :)

Bor ikke langt fra CB nei, type Rodeløkka. Men kan du ikke ringe meg på 92424313 så avtaler vi nærmere på telefonen.

Mvh Martin
 
Beklager, men var visst ikke noe interesse for PF (orker ikke dra alene) + jeg er mer opptatt i helga enn jeg trodde (i følge kona)...

Men håper du får solgt billettene. Var jo et kjempearrangement i fjor med masse godt øl og hyggelige bryggere!
 
Den er god!

Går da til førstemann som legger 400,- i bordet... (for begge...)


Mvh Martin
 
Da var de borte, så da er det ingen vits i å svare på denne mer :)

Og god tur til alle som skal på PF!


Mvh Martin
 
Tilbake
Topp