noen som har erfaring med keykeg?

Tar opp denne igjen :)

Noen som har høstet erfaringer siden 2012? Kan friste litt som tillegg til Corneliusene. Blir 40 neste år men usikker på om jeg ønsker å ha så mange fat at jeg klarer å dekke behovet.
 
Ikke så mye erfaring ennå, men har har fat og fatkoblinger som skal testes i høst. Planen er å karbonere naturlig på fatene.
 
De er jo alt for dyre for hjemmebrygging. Petit selger jo for 400 kroner bøtta for 30 liter. :eek: Hadde det vært mulig å bytte innerposen hadde produktet vært genialt. For hjemmebrygging er det en svindyrt miljøvennlig produkt.
 
De er jo alt for dyre for hjemmebrygging. Petit selger jo for 400 kroner bøtta for 30 liter. :eek: Hadde det vært mulig å bytte innerposen hadde produktet vært genialt. For hjemmebrygging er det en svindyrt miljøvennlig produkt.
€13,90 for 30-liter og €11,90 for 20-liter i nettbutikken til produsenten: https://www.keykegshop.eu/keykeg.html. Med frakt og mva er det godt under prisen til Petit hvis du kjøper noen.
 
Bumper denne. Noen som kom videre med Keykeg-bruken? Jeg har kjøpt en Lindr Pygme 30K i dag og er nysgjerrig på keykeg.
 
Tilbake
Topp