Jeg har laget meg en anretning som jeg legger tanken ned på og får den til å rotere, på den måten kan jeg bare fylle den med "vaskemiddel" og la den rulle så lenge det trengs.
Mr.Baggins skrev:Jeg har laget meg en anretning som jeg legger tanken ned på og får den til å rotere, på den måten kan jeg bare fylle den med "vaskemiddel" og la den rulle så lenge det trengs.
Mr.Baggins skrev:Eneste jeg ikke har fått gjort enda med disse er åmvaske de innvendig, det må jo sterk syre til, men jeg klarer ikke å finne rett sort
Mr.Baggins skrev:Jeg har laget meg en anretning som jeg legger tanken ned på og får den til å rotere, på den måten kan jeg bare fylle den med "vaskemiddel" og la den rulle så lenge det trengs.
Har du bilde av disse som du vil dele?Jan-Terje skrev:Jeg har to laget to sånne med Corneliuslokk, inn og utventil. De er på 75 liter. Fungerer helt perfekt.
Har kjøpt hjå Petit ein gang.Hansenbrygg skrev:Noen som vet hvor man får fatt i ball lock post, Gas In som kan sveises eller festes? Skulle hatt det i et tri-clover-lokk
Mr.Baggins skrev:... http://www.chicompany.net/... ...Så disse vil jeg absolutt anbefale